На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Публікації і статті Книги і брошури Коментарі
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









ЛІГА:ЗАКОН, 18 березня 2012 р.

У квартирі дуже жарко? Всі претензії - до ЖЕКу. Як вирішити проблему надмірного опалювання квартир

ПИТАННЯ: У Києві у багатоповерховому будинку без відома мешканців поставили лічильник для систем опалення. Наразі в квартирах дуже висока температура повітря. Відповідно, лічильник нараховує велику кількість спожітої теплоенергії. мешканці поскаржились в ЖЕК, начальник якого відповів, що він за температуру не відповідає, знизити не може. Хто в такому разі відповідає за опалення в будинку? Хто уповноважений регулювати температурні показники по Скарга споживачів? Яка процедура оскарження дій чи бездіяльності такого відповідального?

На запитання читача для ЛІГА: ЗАКОН відповідає юрисконсульт Національної правової палати Надія Рибальченко. 

ВІДПОВІДЬ: 

"За опалення в будинку відповідає виконавець, а саме - суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг. Дана норма закріплена в Правилах надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води и водовідведення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р.. № 630 (Далі - Правила).

Крім того, відповідно до вимоги чинного законодавства України магiстральнi мережi (вiд теплоджерел до центральних або iндівiдуальніх бойлерних) i розподiльчi тепловi мережi (що охоплюють бойлерні разом з трубопроводами мережевої i гарячої води) відносяться до сфери обслуговування "Київенерго". Труби, що знаходяться всередіні будінків, вiдносять до компетенцiї балансоутрімувачів - віконавців послуг (ЖЕКiв, ОСББ та ін.).

Згідно з п. 33 Правил у разі неналежного надання послуг виконавця споживач (мешканець багатоквартирного будинку, власник квартири) повідомляє про це виконавця (ЖЕК) в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі, який укладений між ними відповідно до вимоги Закону України "Про житлово-комунальні послуги".

Навіть, якщо Договір в письмовій формі не укладенно, мешканець багатоквартирного будинку все одно має повне право надіслати повідомлення до ЖЕКу, оскількі саме ЖЕК надає житлово-комунальні послуги та виставляє за них рахунки. У повідомленні зазначається прізвище, Ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги.

Повідомлення реєструє представник виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Спожівачеві повінні повідомити відомості про особу, яка прийняла повідомлення, реєстраційний номер повідомлення та годину йо прийняття.

Далі проводитися перевірка кількісніх та / або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача, представник виконавця повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку. За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання услуг, який підписується споживачем та представником виконавця.

Якщо ж співробітник ЖЕКу не з'являється, мешканець багатоквартирного будинку має право самостійно скласти акт-претензію, форма якого наведена у Правилах. Крім власника квартири акт повинні підписати ще два інших споживача послуг, зокрема, його сусіді, и тоді акт вважатиметься абсолютно правомірним документом.

Звертаємо вашу увагу, що акт-претензія складається обов'язково у двох прімірніках - по одному для споживача та виконавця.

Якщо виконавець сам склав акт-претензію, він зобов'язаний його розглянути і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про його задоволення або про відмову у задоволенні з обгрунтуванням причини такої відмові. Якщо акт-претензію склав мешканець квартирного будинку, він зобов'язаний надіслати другий примірник акту до ЖЕКу. Акт виконавець також зобов'язаний розглянути та повідомити про результати розгляду у строки, що зазначені вище.

Якщо ж виконавець не надає відповідь, то вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій розв'язуються у судовому порядку.

Тому радимо написати та направити дану претензію як до вашого ЖЕКу, так і до тепломережі філіалу "Київенерго", яке відповідає за теплопостачання до Вашого будинку. Крім того, ви можете поскаржитись безпосередню до "Київенерго", на яке покладаються обов'язки контролю та державного нагляду за режимами споживання електрічної i теплової енергії, служби захист прав споживачів, санітарно-епідеміологічної служби, інспекції по цінам, Міністерства будівництва, архітектури та житлово -комунального господарства України.

У претензії акцентуйте увагу на тому, що встановлення лічильників відбулось без вашого погодження, висока температура повітря порушує усі можліві санітарні норми та негативно впливає на здоров'я людей.

Претензії надсилайте рекомендованими листами з повідомленням про вручення. Це буде гарантією, що вони не загубляться у кабінетах службовців, и на вашу скаргу своєчасно відреагують. Відповідно до ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення громадян розглядаються и вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання ".

ЛІГА: ЗАКОН


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Если закон один раз подмять, потом другой раз, потом мы этим законом начнем дырки в следствии затыкать, как нам будет удобно, то это уже не закон будет, а кистень!
Шарапов

Відгуки і рекомендації
"Перша торф'яна компанія"
«Национальная правовая палата» - это та команда профессионалов, с которой чувствуешь безопасность и поддержку при реализации любого нового бизнес-проекта.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio