На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Публікації і статті Книги і брошури Коментарі
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









ЛІГА:ЗАКОН, 18 березня 2012 р.

У квартирі дуже жарко? Всі претензії - до ЖЕКу. Як вирішити проблему надмірного опалювання квартир

ПИТАННЯ: У Києві у багатоповерховому будинку без відома мешканців поставили лічильник для систем опалення. Наразі в квартирах дуже висока температура повітря. Відповідно, лічильник нараховує велику кількість спожітої теплоенергії. мешканці поскаржились в ЖЕК, начальник якого відповів, що він за температуру не відповідає, знизити не може. Хто в такому разі відповідає за опалення в будинку? Хто уповноважений регулювати температурні показники по Скарга споживачів? Яка процедура оскарження дій чи бездіяльності такого відповідального?

На запитання читача для ЛІГА: ЗАКОН відповідає юрисконсульт Національної правової палати Надія Рибальченко. 

ВІДПОВІДЬ: 

"За опалення в будинку відповідає виконавець, а саме - суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг. Дана норма закріплена в Правилах надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води и водовідведення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р.. № 630 (Далі - Правила).

Крім того, відповідно до вимоги чинного законодавства України магiстральнi мережi (вiд теплоджерел до центральних або iндівiдуальніх бойлерних) i розподiльчi тепловi мережi (що охоплюють бойлерні разом з трубопроводами мережевої i гарячої води) відносяться до сфери обслуговування "Київенерго". Труби, що знаходяться всередіні будінків, вiдносять до компетенцiї балансоутрімувачів - віконавців послуг (ЖЕКiв, ОСББ та ін.).

Згідно з п. 33 Правил у разі неналежного надання послуг виконавця споживач (мешканець багатоквартирного будинку, власник квартири) повідомляє про це виконавця (ЖЕК) в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі, який укладений між ними відповідно до вимоги Закону України "Про житлово-комунальні послуги".

Навіть, якщо Договір в письмовій формі не укладенно, мешканець багатоквартирного будинку все одно має повне право надіслати повідомлення до ЖЕКу, оскількі саме ЖЕК надає житлово-комунальні послуги та виставляє за них рахунки. У повідомленні зазначається прізвище, Ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги.

Повідомлення реєструє представник виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Спожівачеві повінні повідомити відомості про особу, яка прийняла повідомлення, реєстраційний номер повідомлення та годину йо прийняття.

Далі проводитися перевірка кількісніх та / або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача, представник виконавця повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку. За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання услуг, який підписується споживачем та представником виконавця.

Якщо ж співробітник ЖЕКу не з'являється, мешканець багатоквартирного будинку має право самостійно скласти акт-претензію, форма якого наведена у Правилах. Крім власника квартири акт повинні підписати ще два інших споживача послуг, зокрема, його сусіді, и тоді акт вважатиметься абсолютно правомірним документом.

Звертаємо вашу увагу, що акт-претензія складається обов'язково у двох прімірніках - по одному для споживача та виконавця.

Якщо виконавець сам склав акт-претензію, він зобов'язаний його розглянути і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про його задоволення або про відмову у задоволенні з обгрунтуванням причини такої відмові. Якщо акт-претензію склав мешканець квартирного будинку, він зобов'язаний надіслати другий примірник акту до ЖЕКу. Акт виконавець також зобов'язаний розглянути та повідомити про результати розгляду у строки, що зазначені вище.

Якщо ж виконавець не надає відповідь, то вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій розв'язуються у судовому порядку.

Тому радимо написати та направити дану претензію як до вашого ЖЕКу, так і до тепломережі філіалу "Київенерго", яке відповідає за теплопостачання до Вашого будинку. Крім того, ви можете поскаржитись безпосередню до "Київенерго", на яке покладаються обов'язки контролю та державного нагляду за режимами споживання електрічної i теплової енергії, служби захист прав споживачів, санітарно-епідеміологічної служби, інспекції по цінам, Міністерства будівництва, архітектури та житлово -комунального господарства України.

У претензії акцентуйте увагу на тому, що встановлення лічильників відбулось без вашого погодження, висока температура повітря порушує усі можліві санітарні норми та негативно впливає на здоров'я людей.

Претензії надсилайте рекомендованими листами з повідомленням про вручення. Це буде гарантією, що вони не загубляться у кабінетах службовців, и на вашу скаргу своєчасно відреагують. Відповідно до ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення громадян розглядаються и вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання ".

ЛІГА: ЗАКОН


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Наша налоговая система направлена на то, чтобы сделать богатых беднее, а не на то, чтобы сделать бедных богаче.
Арнольд Шварценеггер

Відгуки і рекомендації
Надія Беженар
директор ТОВ «Аудиторська компанія "Українська консалтингова група»
Не секрет, що багато в чому успіх компанії залежить від партнерських відносин. Звертаючись за правовою допомогою до фахівців Національної правової палати, ми довіряємо не лише рішення свого питання, а, в першу чергу, покладаємося на професіоналізм, гнучкий підхід до наших побажань і відповідальність у роботі.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio