На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Про затвердження Порядку надання спеціальних дозволів

                                             КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ                                 ПРОЕКТ

П О С Т А Н О В А
від _________ №______
Київ

Про затвердження Порядку надання спеціальних дозволів
на користування надрами


Відповідно до статті 16 Кодексу України про надра Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами, що додається.
2. Внести зміни до Порядку та загальних умов проведення конкурсів на отримання спеціального дозволу на користування нафтогазоносними надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2003 року № 1475 (Офіційний вісник України вiд 03.10.2003 - 2003 р., № 38, стор. 48, стаття 2032), що додаються.

 
     Прем'єр-міністр України                                                                         Ю.ТИМОШЕНКО

 

ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України
від _________№_______
 
ПОРЯДОК
надання спеціальних дозволів на користування надрами

1. Цей Порядок визначає процедуру надання спеціальних дозволів на користування надрами (далі - дозвіл) у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони.
Дія Порядку поширюється на всі види користування надрами.
2. Дозволи надаються Мінприроди переможцям аукціонів з їх продажу, конкурсів на отримання дозволів на користування нафтогазоносними надрами, а також надрокористувачам у випадках, передбачених у пункті 7 цього Порядку.
3. На кожний вид користування надрами в межах конкретної ділянки надається окремий дозвіл.
Одному заявникові може надаватися дозвіл на видобування корисних копалин з кількох близько розташованих родовищ, якщо доцільність їх спільної розробки підтверджується відповідним обґрунтуванням Державної комісії по запасах корисних копалин (далі - ДКЗ) за результатами проведеного заявником геологічного дослідження таких родовищ.
У межах однієї ділянки надр можуть проводитися роботи з геологічного вивчення та видобування різних за видом корисних копалин за кількома дозволами.
4. Дозвіл на видобування корисних копалин надається після проведення ДКЗ експертизи (апробації) та затвердження розвіданих запасів корисних копалин.
Надрокористувач, якому надано дозвіл на видобування корисних копалин, має право проводити дорозвідку (довивчення) родовища у межах наданої йому ділянки.
Надрокористувач, якому надано дозвіл на геологічне вивчення, у тому числі на дослідно-промислову розробку нафтогазоносних надр, або на видобування має право протягом строку дії дозволу видобувати для власних технологічних та господарських потреб підземні води в межах наданої йому ділянки, про що зазначається у дозволі.
5. Дозволи надаються на такі види користування надрами:
геологічне вивчення, у тому числі дослідно-промислова розробка родовищ корисних копалин загальнодержавного значення;
видобування корисних копалин;
геологічне вивчення нафтогазоносних надр, у тому числі дослідно-промислова розробка родовищ вуглеводнів, з подальшим видобуванням нафти і газу (промислова розробка родовищ);
будівництво та експлуатація підземних споруд, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, зокрема для підземного зберігання нафти, газу та інших речовин і матеріалів, захоронення шкідливих речовин та відходів виробництва, скидання стічних і супутніх вод;
створення геологічних територій та об'єктів, що мають важливе наукове, культурне та рекреаційно-оздоровче значення;
задоволення інших потреб.
6. Строк дії дозволу обчислюється починаючи від дня його реєстрації, якщо в ньому не передбачено інше.
Дозвіл надається на:
геологічне вивчення надр, у тому числі дослідно-промислову розробку родовищ, - не більш як на п'ять років, геологічне вивчення нафтогазоносних надр, у тому числі дослідно-промислову розробку родовищ нафти і газу, в межах континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України, - не більш як на 10 років;
видобування корисних копалин (промислова розробка родовищ) - не більш як на 20 років, видобування нафти і газу в межах континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України - не більш як на 30 років;
геологічне вивчення нафтогазоносних надр, у тому числі дослідно-промислову розробку родовищ, з подальшим видобуванням нафти і газу (промисловою розробкою родовищ), - на строк дії окремих дозволів на геологічне вивчення нафтогазоносних надр та на видобування нафти і газу (промислова розробка родовищ), але не більш як на 20 років на суші та не більш як на 30 років на континентальному шельфі та в межах виключної (морської) економічної зони України;
будівництво та експлуатацію підземних споруд, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, - не більш як на 20 років;
будівництво та експлуатацію підземних сховищ нафти чи газу - не більш як на 50 років;
задоволення інших потреб - не більш як на 10 років.
Дозволи на створення геологічних територій та об'єктів, що мають важливе наукове, культурне, рекреаційно-оздоровче значення, надаються без обмеження строку дії.
7. Без проведення аукціону дозвіл надається у разі:
1) видобування корисних копалин, якщо заявник, провівши геологічне вивчення ділянки надр за власні кошти, здійснив підрахунок запасів корисної копалини, який затверджено ДКЗ, або якщо заявник зобов’язується затвердити у ДКЗ протягом трьох років з моменту надання дозволу запаси корисних копалин з попередньо розвіданого родовища, що за результатами проведеної за кошти цього заявника у ДКЗ апробації запасів перебуває в резерві Державного фонду родовищ корисних копалин.
2) розширення меж не більш як на 50 відсотків раніше наданої у користування площі ділянки надр з метою її геологічного вивчення або розміщення підземних сховищ, а також видобування корисних копалин за рахунок розширення меж ділянки, але не більш як на 50 відсотків запасів, визначених раніше наданим дозволом, за умови, що суміжну ділянку не надано у користування;
3) геологічного вивчення надр та видобування корисних копалин місцевого значення і торфу.
Інформацію про ділянки надр, які пропонуються для надання зазначених дозволів, Мінприроди не пізніше ніж за 30 днів до прийняття рішення про надання дозволу розміщує у газеті "Урядовий кур'єр" та на своєму веб-сайті в Інтернет із зазначенням назви ділянки  надр,  її місцезнаходження, виду корисних копалин,  виду користування надрами, початкової ціни продажу дозволу, вартості геологічної інформації та адреси, за  якою необхідно надсилати заяви на отримання дозволу. У разі коли до Мінприроди у зазначений строк надійшли заяви разом з документами, зазначеними у додатку 1, на отримання дозволу на користування однією і тією ж ділянкою надр від декількох претендентів, проводиться аукціон;
4) геологічного вивчення та видобування підземних питних вод для централізованого і нецентралізованого водопостачання (крім виробництва фасованої питної води), підземних питних і технічних вод для технологічних цілей;
5) геологічного вивчення надр за рахунок коштів державного бюджету (у разі, коли дозволи надаються суб'єктам господарювання на підставі укладеного договору про виконання робіт відповідно до законодавства щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти);
6) геологічного вивчення і видобування природних лікувальних ресурсів лікувально-профілактичними та санаторно-курортними закладами, які спеціалізуються на їх використанні виключно для лікувальних цілей і мають лікувальну інфраструктуру;
7) видобування корисних копалин, якщо відповідно до законодавства заявник є власником рухомого і нерухомого майна, використання сукупності якого може забезпечити реалізацію мети з якою надається дозвіл, а також геологічного вивчення, якщо відповідно до законодавства заявник є власником зазначеного майна або його надано надрокористувачу в оренду строком не менше трьох років, при цьому строк дії дозволу не може перевищувати строку оренди цього майна;
8) виконання угод про розподіл продукції (якщо ділянка надр надається у користування в установленому Законом України "Про угоди про розподіл продукції" порядку);
9) будівництва та експлуатації підземних споруд, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, у тому числі для захоронення шкідливих речовин і відходів виробництва, скидання стічних і супутніх вод;
10) створення геологічних територій та об'єктів, що мають важливе наукове, культурне, рекреаційно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам'ятки природи, лікувальні та оздоровчі заклади), в частині їх геологічного вивчення і збереження;
11) видобування корисних копалин з родовищ, що містять незначні запаси, затверджені або апробовані ДКЗ;
12) геологічного вивчення надр, у тому числі дослідно-промислову розробку родовищ, якщо заявник погодив із Мінприроди інвестиційний проект щодо проведення робіт з геологічного вивчення ділянки надр спеціалізованим геологічним державним підприємством;
13) видобування корисних копалин місцевого значення, придатних для використання як будівельна сировина, з ділянок надр, що розташовані в межах Вінницької, Закарпатської, Івано-Франківської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, для ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23 - 27 липня 2008 року;
14) проведення конкурсів на геологічне вивчення, у тому числі дослідно-промислову розробку, нафтогазоносних надр.
У разі одночасного надходження заяв та документів у повному обсязі від кількох заявників, що претендують на одну і ту ж ділянку надр та на один і той же вид користування надрами, на підставах, що передбачені підпунктами 3, 7 цього пункту, то рішення приймається по відношенню до заявників, які претендують на отримання дозволу на підставі підпункту 7.
У разі, якщо користувач нафтогазоносними надрами здійснював їх геологічне вивчення з метою подальшої промислової розробки і отримав за наслідками державної експертизи та геолого-економічної оцінки позитивне рішення про затвердження запасів родовища або покладу нафтогазоносних надр, то дозвіл на користування нафтогазоносними надрами надається поза конкурсом.
Заявники, які мають право на отримання дозволів без проведення аукціону та конкурсу, подають Мінприроди в установленому порядку заяву разом з документами, зазначеними у додатку 1.
Рішення про надання дозволу без проведення аукціону приймається протягом 70 днів після надходження заяви разом з документами у повному обсязі.
Заява, подана з комплектом документів не в повному обсязі, не розглядається.
У випадках, передбачених цим пунктом, дозволи надаються за рішенням Міжвідомчої робочої групи з питань надрокористування, склад якої затверджується Кабінетом Міністрів України, а положення про неї - Мінприроди.
Наказ про надання дозволу розміщується протягом десяти днів на офіційному веб-сайті Мінприроди.
8. Надання дозволу обов'язково погоджується з:
Верховною Радою Автономної Республіки Крим, відповідними обласними радами, Київською і Севастопольською міськими радами - на користування ділянками надр, що містять корисні копалини загальнодержавного значення, а також ділянки надр, що надаються для цілей, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин;
відповідними районними, міськими, селищними, сільськими радами - на ділянки надр, що містять корисні копалини місцевого значення;
територіальним органом Мінприроди (крім дозволу на користування надрами континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України);
Держгірпромнаглядом - на геологічне вивчення, у тому числі дослідно-промислову розробку (крім нафтогазоносних надр), видобування корисних копалин, будівництво та експлуатацію підземних споруд, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, зокрема для захоронення шкідливих речовин і відходів виробництва, скидання стічних і супутніх вод, задоволення інших потреб, створення геологічних територій та об'єктів, що мають важливе наукове, культурне, рекреаційно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам'ятки природи, лікувальні та оздоровчі заклади), в частині їх геологічного вивчення і збереження;
МОЗ - на геологічне вивчення та видобування природних лікувальних ресурсів;
Мінвуглепромом - на геологічне вивчення та видобування вугілля;
Мінпаливенерго - на видобування нафти і газу.
9. Порядок реєстрації та розгляду документів, що надійшли для видачі дозволів, затверджується Мінприроди.
10. Мінприроди з метою раціонального та ефективного використання надр під час надання дозволу встановлює особливі умови користування надрами щодо:
вимог, правил і стандартів користування конкретними ділянками надр;
якості продукції або робіт;
технології видобування та переробки корисних копалин;
порядку видобування корисних копалин, зокрема з метою запобігання негативним екологічним наслідкам і забезпечення безпеки забудованих територій;
видів, обсягів і строків виконання робіт на ділянці надр;
припинення діяльності, пов'язаної з використанням ділянки надр.
Невід'ємною частиною дозволу є угода про умови користування надрами, що укладається між Мінприроди і надрокористувачем.
Примірні угоди щодо кожного виду користування надрами затверджуються Мінприроди.
11. Надання у користування надр континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України здійснюється з урахуванням особливого режиму морських просторів.
Дозвіл на користування надрами у межах континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України, розташованої за межами територіального моря, надається з урахуванням норм міжнародного морського права.
У разі надання дозволу на користування надрами континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України визначається площа морського дна (ділянки надр) із зазначенням координат і меж, у яких дозволяється провадження діяльності, передбаченої у дозволі.
У дозволі на користування надрами континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України передбачається особливий режим проведення робіт, який погоджується з Адміністрацією Держприкордонслужби, Мінтрансзв'язку, Мінагрополітики і Мінприроди.
На ділянках нафтогазоносних надр континентального шельфу особливий режим проведення робіт установлюється власником за погодженням з Адміністрацією Держприкордонслужби, Мінтрансзв'язку, Мінагрополітики і Мінприроди.
В угоді про умови користування ділянкою нафтогазоносних надр, що розташована в межах континентального шельфу або виключної (морської) економічної зони України, укладеній між Мінприроди і надрокористувачем, можуть установлюватися відповідно до законодавства додаткові вимоги.
12. Дозвіл видається надрокористувачу, а його копія та робочий примірник разом з відповідними документами зберігаються в Мінприроди.
У дозволі зазначаються:
реєстраційний номер і дата видачі;
вид користування надрами;
відомості про ділянку надр, що надається у користування, із зазначенням її назви, місцезнаходження, координат, площі та обмежень щодо глибини використання (у разі потреби);
вид корисної копалини (відповідно до переліків корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 1994 р. N 827 (ЗП України, 1995 р., N 2, ст. 42), її запаси на час надання дозволу;
найменування органу, який затвердив (апробував) запаси корисної копалини, дата і номер протоколу (для дозволів на видобування корисних копалин);
мета користування надрами;
джерело фінансування робіт;
особливі умови;
відомості про власника дозволу (найменування юридичної особи, прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, ідентифікаційний код (номер), місцезнаходження);
відомості про погодження надання дозволу;
строк дії дозволу.
Форма дозволу затверджується Мінприроди.
13. Вартість дозволу визначається за результатами аукціону. Розмір збору за надання дозволу без проведення аукціону визначається згідно з додатком 2. Розмір збору за надання дозволу розраховується відповідно до Методики визначення початкової ціни продажу на аукціоні спеціального дозволу на право користування надрами, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 15 жовтня 2004 р. № 1374 (Офіційний вісник України, 2004 р., № 42, ст. 2772; 2006 р., № 45, ст. 3014; 2008 р., № 50, ст. 1633).
Дозвіл надається переможцю аукціону не пізніше 30 днів після внесення ним плати згідно з договором купівлі-продажу, а суб'єкту господарювання, який має право отримати дозвіл відповідно до пункту 7 цього Порядку, після оплати протягом 90 днів збору за надання дозволу та вартості геологічної інформації про ділянку надр (у разі потреби), яка надається у користування відповідно до законодавства.
У разі несплати в установлений строк збору або плати за надання дозволу суб'єкт господарювання, щодо якого прийнято рішення відповідно до пункту 7 цього Порядку або якого визнано переможцем аукціону, втрачає право на його отримання. При цьому Міжвідомча робоча група з питань надрокористування може визнати причину несвоєчасного внесення збору або плати поважною та визначити строк, протягом якого необхідно сплатити збір, але не більш як 120 днів з моменту закінчення дев’яностоденного строку.
14. Надрокористувач не може дарувати, продавати або іншим чином відчужувати права, надані йому дозволом, будь-якій іншій юридичній чи фізичній особі, в тому числі передавати їх до статутних фондів суб'єктів господарювання, що утворюються за його участю, а також до складу майна з метою провадження спільної діяльності.
15. Надрокористувач, якому надано дозвіл (крім дозволу на користування нафтогазоносними надрами), повинен приступити до користування ділянкою надр протягом двох років починаючи з дати його надання.
16. Надрокористувач, якому надано дозвіл на користування нафтогазоносними надрами, повинен приступити до користування ділянкою надр не пізніше ніж через 180 календарних днів з початку дії такого дозволу.
17. У разі виникнення потреби у закінченні геологічного вивчення і проведення оцінки запасів родовища корисних копалин, продовженні розробки родовища чи закінченні ліквідаційних робіт за умови відсутності порушень умов дозволу з боку надрокористувача строк його дії може бути продовжено.
Продовження строку дії дозволу на геологічне вивчення проводиться без додаткового погодження з органами місцевого самоврядування.
При цьому строк дії зазначеного дозволу продовжується на строк, необхідний для закінчення робіт, але не більш як на п'ять років.
Рішення про продовження строку дії дозволу приймається Мінприроди протягом 70 днів після надходження до закінчення строку дії дозволу документів у повному обсязі.
Якщо надрокористувач не подав заяви до закінчення строку дії дозволу, він втрачає право на продовження.
Дотримання надрокористувачем умов дозволу підтверджується висновками Держгірпромнагляду і Мінприроди, а у разі користування надрами континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України - Адміністрацією Держприкордонслужби, Мінтрансзв'язку і Мінагрополітики.
Для продовження строку дії дозволу надрокористувач подає такі ж документи, що і для отримання дозволу без проведення аукціону, крім документів, що підтверджують погодження органами місцевого самоврядування.
18. Надрокористувачу може бути відмовлено у продовженні строку дії дозволу в разі:
недотримання умов користування надрами, передбачених дозволом або відповідною угодою;
порушення надрокористувачем вимог актів законодавства про користування надрами та охорону навколишнього природного середовища;
прийняття рішення про обмеження користування надрами відповідно до законодавства;
виникнення загрози проникнення до підземних виробок шкідливих і небезпечних речовин.
19. Переоформлення дозволу проводиться у разі:
1) реорганізації юридичної особи (надрокористувача) відповідно до законодавства;
2) зміни найменування юридичної особи (надрокористувача), зміни прізвища, імені та по батькові фізичної особи (надрокористувача), а також зміни місцезнаходження надрокористувача;
3) зміни особливих умов, визначених у дозволі, та умов користування надрами, визначених у відповідній угоді;
4) зменшення площі ділянки надр за ініціативою як надрокористувача, так і відповідних контролюючих органів;
5) виявлення невідомих на час надання дозволу даних про нові види корисних копалин і супутні компоненти, а також про нові властивості або якість корисних копалин після проведення державної експертизи відповідних геологічних матеріалів.
Переоформлення у випадках, передбачених підпунктами три-п’ять цього пункту, потребує погодження органів, що погоджували надання таких дозволів.
Порядок переоформлення дозволів затверджує Мінприроди.
Внесення змін до програми робіт здійснюється Мінприроди без переоформлення дозволу за погодженням Держгірпромнагляду 1(у разі необхідності).
У разі втрати дозволу або його непридатності до подальшого використання надрокористувачу видається в установленому Мінприроди порядку дублікат дозволу.
У разі переоформлення, видачі дублікату або продовження строку дії дозволу справляється збір у розмірі, визначеному згідно з додатком 2.
20. Дія дозволу може бути зупинена Мінприроди безпосередньо або за поданням органів державного гірничого та санітарно-епідеміологічного нагляду, державного геологічного і екологічного контролю, органів місцевого самоврядування та ДПА у разі:
1) порушення надрокористувачем умов дозволу або угоди про умови користування ділянкою надр;
2) виникнення внаслідок проведення робіт, пов'язаних з користуванням надрами на ділянці, безпосередньої загрози життю чи здоров'ю працівників або населення;
3) проведення гірничих робіт без геологічного та маркшейдерського обслуговування;
4) невнесення протягом шести місяців плати за користування надрами або збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету;
5) порушення вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища та раціональне використання надр;
6) проведення на наданій у користування ділянці надр робіт, не передбачених у дозволі;
7) відсутності у надрокористувача під час проведення робіт ліцензії на відповідний вид господарської діяльності або укладеного договору із спеціалізованим підприємством, яке має ліцензію на відповідний вид господарської діяльності.
Після зупинення дії дозволу надрокористувач зобов'язаний зупинити проведення на наданій йому в користування ділянці надр цільових робіт, передбачених дозволом.
Зупинення дії дозволу не звільняє надрокористувача від обов'язку проводити на ділянці надр роботи, пов'язані із запобіганням виникненню аварійної ситуації або усуненням її наслідків.
Зупинення дії дозволу не є підставою для переривання строку дії дозволу.
Дія дозволу поновлюється Мінприроди після усунення надрокористувачем причин, що призвели до зупинення його дії, і сплати сум усіх фінансових санкцій, застосованих у зв'язку із зупиненням дії дозволу.
21. Мінприроди анулює дозвіл у разі:
1) відсутності потреби у подальшому користуванні надрами;
2) відмови користувача ділянки надр від права користування;
3) припинення діяльності юридичної особи або смерті фізичної особи - підприємця, що є власниками дозволу;
4) встановлення обвинувальним вироком факту подачі надрокористувачем свідомо неправдивих відомостей, підробних документів;
5) користування надрами із застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров'я людей;
6) використання надр не за призначенням;
7) визнання аукціону або конкурсу за результатами якого був наданий дозвіл, недійсним;
8) неодноразового порушення надрокористувачем умов дозволу або угоди про умови користування ділянкою надр;
9) визнання дозволу недійсним у судовому порядку;
10) невжиття надрокористувачем заходів для усунення причин зупинення дії дозволу в установлені строки;
11) вилучення в установленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр;
12) припинення робіт, передбачених дозволом, більш як на два роки, а у разі, коли дозвіл надано на користування нафтогазоносними надрами, - більш як на 180 днів;
13) дострокового розірвання договору оренди майна - для підприємств, яким надано дозвіл відповідно до підпункту 7 пункту 7 цього Порядку;
14) коли суб'єкт господарської діяльності протягом двох років, а щодо нафтогазоперспективних площ, родовищ нафти і газу - 180 календарних днів з початку дії дозволу не приступив до користування ділянкою надр без поважної причини.
Витрати надрокористувача у період починаючи з надання дозволу до його анулювання, а також витрати із сплати збору за надання дозволу не компенсуються.
22. Рішення Мінприроди про відмову в наданні дозволу та його анулювання може бути оскаржено в установленому законодавством порядку.
23. Порядок обліку наданих дозволів та ведення моніторингу стану виконання їх особливих умов і угод про умови користування надрами установлюється Мінприроди.
24. Контроль за дотриманням умов дозволу здійснюють у межах своєї компетенції Мінприроди, Держгірпромнагляд, МОЗ, Мінпаливенерго, Мінвуглепром, а також органи місцевого самоврядування.

 


ЗАТВЕРДЖЕНО
        постановою Кабінету
        Міністрів України
        від ________ № ____

ЗМІНИ,
що вносяться до Порядку та загальних умов проведення конкурсів на отримання спеціального дозволу на користування нафтогазоносними надрами

1. Абзац третій пункту 2 викласти у такій редакції:
«Координацію роботи з підготовки проведення конкурсів та визначення їх переможців здійснює Міжвідомча робоча група з питань надрокористування, склад якої затверджується Кабінетом Міністрів України, а положення про неї – Мінприроди».
2. У тексті в усіх відмінках замінити слова «Міжвідомча комісія» на слова «Міжвідомча робоча група з питань надрокористування» у відповідному відмінку.

 

____________

ПОВІДОМЛЕННЯ про оприлюднення проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами» та аналізу регуляторного впливу

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами»

Про затвердження Порядку проведення аукціонів з продажу спеціальних дозволів на користування надрами

ПОВІДОМЛЕННЯ про оприлюднення проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення аукціонів з продажу спеціальних дозволів на користування надрами» та аналізу регуляторного впливу

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення аукціонів з продажу спеціальних дозволів на користування надрами»


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Осуждение невинного - есть осуждение самих судей.
Сенека

Відгуки і рекомендації
"Перша торф'яна компанія"
«Национальная правовая палата» - это та команда профессионалов, с которой чувствуешь безопасность и поддержку при реализации любого нового бизнес-проекта.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio