На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення управління об'єктами державної власності"

Законодавчим актом з метою оптимізації управління об?єктами державної власності внесено зміни до законів "Про заставу", "Про холдингові компанії в Україні" та "Про управління об?єктами державної власності" щодо визначення повноважень Державного агентства з управління корпоративними правами та майном.

Зокрема, Закон "Про холдингові компанії в Україні" доповнено положенням, згідно з яким "Державна керуюча холдингова компанія - це державна холдингова компанія, корпоративним підприємством якої може бути інша державна холдингова компанія чи господарське товариство, холдинговий корпоративний пакет акцій (часток, паїв) якого належить державі".

Рішення про утворення державної холдингової компанії в процесі корпоратизації (приватизації) приймає орган, уповноважений управляти державним майном, за погодженням з Кабінетом Міністрів.

Закон доповнено новою статтею 71 про особливості утворення та діяльності Державної керуючої холдингової компанії.

Так, визначено, зокрема, що засновником та єдиним акціонером Державної керуючої холдингової компанії є держава в особі Кабінету Міністрів. Її статутний капітал формується за рахунок належних державі акцій державних холдингових компаній, часток (паїв) держави у статутних капіталах господарських товариств, а також додаткових вкладів у формі майна, коштів та нематеріальних активів, необхідних для забезпечення її діяльності. З метою захисту прав держави, як власника, у Державній керуючій холдинговій компанії створюється наглядова рада. Виконавчим органом Державної керуючої холдингової компанії є правління.

У Законі "Про управління об?єктами державної власності" доповнено нормою щодо центрального органу виконавчої влади з управління державними корпоративними правами та майном.

Змінами передбачено, що державна керуюча холдингова компанія має статус уповноваженого органу управління щодо об?єктів управління державної власності, що передані до її статутного капіталу та статутного капіталу її корпоративних підприємств.

Закон доповнено також новою статтею 51 про повноваження центрального органу виконавчої влади з управління державними корпоративними правами та майном. Передбачено, зокрема, що він: здійснює управління об?єктами державної власності, у тому числі корпоративними правами держави, які належать до сфери його управління; готує пропозиції щодо закріплення в державній власності пакетів акцій публічних акціонерних товариств, що належать до сфери його управління, доцільності їх відчуження або придбання державою відповідних пакетів акцій (часток) в інших власників та акцій додаткової емісії для подальшого їх подання центральним органом виконавчої влади з питань економіки Кабінетові Міністрів; здійснює контроль та проводить аналіз результатів діяльності державних підприємств (у тому числі ефективності використання державного майна), господарських товариств, у статутному капіталі яких є державна частка, що належать до сфери його управління, та розробляє механізми підвищення ефективності їх роботи тощо.

Закон доповнено й новою статтею 52 про повноваження центрального органу виконавчої влади з питань економіки, який, зокрема, забезпечує формування державної політики, визначення загальних принципів та пріоритетних напрямів розвитку у сфері управління об'єктами державної власності, в тому числі корпоративними правами держави.

Відповідний законопроект, який узгоджено Комітетом з питань економічної політики з Головним юридичним управлінням Апарату Верховної Ради України, зареєстровано за № 9415.

ЛIГА:ЗАКОН на основi: portal.rada.gov.ua


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Правосудие мало-помалу превратилось в изворотливое знание, которое не может объять ни один человеческий ум без усилий и долгой подготовки.
Томас Бабингтон Маколей, английский историк, публицист, политический деятель (1800-1859 гг.)

Відгуки і рекомендації
"Перша торф'яна компанія"
«Национальная правовая палата» - это та команда профессионалов, с которой чувствуешь безопасность и поддержку при реализации любого нового бизнес-проекта.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio