На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Затверджені рекомендації з розгляду питань про розстрочення (відстрочення) податкового боргу

Головним управлінням Міндоходов направлені Методичні рекомендації щодо встановлення загрози виникнення, накопичення або непогашення податкового боргу та проведення аналізу фінансового стану підприємств, які звертаються до органів ДПС для розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань.

У листі від 05.06.2013 р. № 7017/7/99-99-11-02-03-17 Міндоходов направило допрацьовані Методичні рекомендації щодо встановлення загрози виникнення, накопичення або непогашення податкового боргу та проведення аналізу фінансового стану підприємств, які звертаються до органів ДПС для розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу).

Зокрема, зазначено, що для розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу) платник податків звертається до підрозділу обслуговування платників податків (з питань координації погашення заборгованостей) органу Міндоходов за місцем свого обліку або за місцем обліку такого грошового зобов'язання (податкового боргу) з письмовою заявою (додаток 1 до наказу № 1261), в якій зазначаються суми податків, зборів, штрафних (фінансових) санкцій (штрафів), пені, сплату яких платник податків просить розстрочити (відстрочити), а також термін розстрочення (відстрочення) та періоди сплати. При цьому окремо вказуються суми, термін сплати яких ще не настав, а також термін сплати яких вже минув.

До заяви додається економічне обгрунтування, яке складається з:

- Переліку обставин, що свідчать про наявність загрози виникнення, накопичення або непогашення податкового боргу, і доказів існування таких обставин;

- Аналізу фінансового стану;

- Графіка погашення розстрочених (відстрочених) сум;

- Розрахунків прогнозних доходів платника, що гарантують виконання графіка погашення.

Підставою для розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу) є надання ним достатніх доказів існування обставин, перелік яких визначено постановою № 1235.

За результатами розгляду документів та аналізу фінансового стану підприємства-заявника керівник (заступник керівника) органу Міндоходов протягом 30 календарних днів з дати подання заяви, приймає рішення про розстрочення (відстрочення) сплати сум грошових зобов'язань (податкового боргу) або відмовляє платнику в розстрочення (відстрочення ) письмово із зазначенням причин відмови.

Мінжоходов вказало, що стосовно підприємств, які є відокремленими підрозділами (філіями) і не здають фінансову звітність, встановлену законом для юросіб, надаються матеріали та заповнюються аналітичні форми за даними юросіб, які є головними підприємствами для цих підрозділів і заповнюють відповідні консолідовані форми звітності.

При аналізі фінансового стану платника податків, який звернувся за розстроченням (відстроченням) грошових зобов'язань, розраховується коефіцієнт загрози виникнення податкового боргу для платника податків, який звернувся за розстроченням (відстроченням) податкового боргу, - коефіцієнт загрози накопичення або непогашення податкового боргу. Всі інші коефіцієнти розраховуються для обох випадків у загальному порядку.

У листі також містяться Методичні рекомендації щодо встановлення загрози виникнення (накопичення) податкового боргу та проведення аналізу фінансового стану фізичних осіб, які звертаються до органів Міндоходов для розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу).

Зокрема, установлео, що фізособами - підприємцями інформація може надаватися або за станом на перше число місяця, в якому подається звернення про розстрочення або відстрочення (у разі якщо цей місяць є проміжним між періодами надання офіційної фінансової звітності, можуть надаватися копії такої звітності за попередній звітний період, а також додатково - розраховані заявником показники станом на перше число місяця направлення запиту), або на дату звернення із заявою про розстрочення (відстрочення).

Фізособами, які не є підприємцями, може надаватися інформація, актуальна на дату звернення.

При розгляді заяв фізосіб, які не мають власного доходу та / або власних активів, умовою для надання розстрочення може бути наявність поруки фіз-або юрособи. У разі надання заявником такого поручительства аналіз фінансового стану здійснюється за даними такого поручителя, для чого останній може надати органу Міндоходов відповідні матеріали.

ЮРЛІГА


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
К налогам надо прибегать в исключительных случаях.
Ж.Боден, французский экономист

Відгуки і рекомендації
Надія Беженар
директор ТОВ «Аудиторська компанія "Українська консалтингова група»
Не секрет, що багато в чому успіх компанії залежить від партнерських відносин. Звертаючись за правовою допомогою до фахівців Національної правової палати, ми довіряємо не лише рішення свого питання, а, в першу чергу, покладаємося на професіоналізм, гнучкий підхід до наших побажань і відповідальність у роботі.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio