На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Особливості держконтролю за авіаперевізниками пропишуть в окремому законі

Держнагляд за авіаперевізниками , що здійснюють госпдіяльність з надання послуг з перевезення пасажирів , вантажу повітряним транспортом , здійснюється органом ліцензування відповідно до розробленого законом і Повітряним кодексом.

На сайті Мінінфраструктури 11 вересня розміщено проект закону « Про особливості державного регулювання діяльності авіаційних перевізників , пов'язаної з перевезенням пасажирів , вантажу повітряним транспортом» .

Дія закону поширюється на авіаційних перевізників, що здійснюють або мають намір здійснювати господарську діяльність з надання послуг з перевезення пасажирів , вантажу повітряним транспортом. Виняток становлять авіаційні перевізники , які надають послуги з перевезення пасажирів та / або вантажу повітряним транспортом , експлуатуючи при цьому виключно повітряні судна , максимальна злітна маса яких не перевищує 495 кілограмів або не оснащені двигунами , або виконують виключно локальні польоти .

Ліцензія видається на необмежений термін.

Авіаційний перевізник , який отримує ліцензію вперше , повинен відповідати наступним вимогам:

а) наявність достатніх активів для забезпечення своєї діяльності з надання послуг і виконання своїх зобов'язань перед іншими підприємствами , як приватними , так і державними , і пасажирами протягом періоду не менше 24 місяців з початку здійснення такої діяльності;

б) здатність покриття витрат на заплановану виробничу діяльність (згідно наявних активів і бізнес - плану ) протягом 3 місяців з початку здійснення господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів , вантажу повітряним транспортом без урахування доходу від своєї діяльності.

До заяви про видачу ліцензії , крім ряду інших документів, додається бізнес- план на період не менше 36 місяців з початку здійснення господарської діяльності із зазначенням : детальних відомостей про структуру підприємства , бізнес-моделі авіаперевізника , маркетингової стратегії та аналізу ринку , цінової політики авіаперевізника ; прогнозованих обсягів перевезень; докладного переліку витрат , необхідних для впровадження діяльності; прогнозу витрат (з урахуванням інфляції і коливання валютного курсу) за такими статтями: паливо , зарплата , техобслуговування повітряних суден , аеропортові збори, збори за аеронавігаційне обслуговування , наземне обслуговування повітряних суден, страхування , лізинг повітряних суден , адмінвитрати і ін; . прогнозу доходів ( з урахуванням інфляції і коливання валютного курсу ) від авіаційної діяльності та надання додаткових послуг тощо; докладний перелік існуючих і передбачуваних джерел фінансування.

Планові перевірки проводяться органом ліцензування не частіше одного разу на рік відповідно до піврічними планами перевірок , які затверджуються органом ліцензування до 25 числа останнього місяця півріччя , що передує плановому . Орган ліцензування здійснює перевірки за умови письмового повідомлення ліцензіата про проведення планової перевірки не пізніше ніж за 10 днів до дня початку перевірки.

Авіаперевізник має право, зокрема , не допускати посадових осіб органу ліцензування для проведення перевірки , якщо :

- Перевірка проводиться з порушенням вимог щодо періодичності її проведення;

- Посадова особа органу ліцензування не надала копії документів , передбачених законом , або якщо надані документи не відповідають вимогам закону.

ЮРЛІГА


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Законы бесполезны как для хороших людей так и для дурных: первые не нуждаются в законах, вторые от них не становятся лучше.
Демокрит

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 




© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio