На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









ВГСУ роз'яснив, як застосовувати Закон про банкрутство

Доповнено інформаційний лист ВГСУ від 28 березня 2013 «Про Закон «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом». 

Листом від 26 грудня 2013 № 01-06/1862/2013 Вищий господарський суд доповнив інформаційний лист № 01-06/606/2013 «Про Закон «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Зокрема, роз'яснено, що до оскаржуваним визначень належать і ухвали про відмову у прийнятті заяви про порушення справи про банкрутство та про повернення заяви про порушення справи про банкрутство, а також визначення, що стосуються процедури досудової санації, а саме про:

- Повернення заяви про затвердження плану досудової санації;

- Затвердження плану досудової санації;

- Відмову в затвердженні плану досудової санації.

Лист доповнено нормою, яка встановлює, що разі оскарження судових рішень, які опосередковують рух справи про банкрутство (ухвали про порушення провадження, про введення процедури санації, про затвердження плану санації, про визнання боржника банкрутом і т.д.), провадження у справі про банкрутство підлягає призупиненню відповідно ст. 79 ГПК. У разі ж скасування зазначених судових рішень, в тому числі визначення про припинення провадження у справі, про відмову в порушенні справи про банкрутство, справа (заяву) передається на розгляд (новий розгляд) до відповідного господарський суд в іншому складі суду.

Якщо ж скасовуються інші судові рішення, то справа передається на розгляд до відповідного суду в іншому складі суду тільки у відповідній частині (наприклад, в частині розгляду грошових вимог кредитора, розгляду заяви про визнання угоди недійсною і т.д.). Після розгляду (нового розгляду) справи у відповідній частині іншим складом суду, ці матеріали приєднуються до основної справи для подальшого розгляду.

ВГСУ вказав, що враховуючи стислі строки вчинення процесуальних дій у процедурі розпорядження майном боржника, суд у разі невиконання або неналежного (зокрема, несвоєчасного) виконання розпорядником майна своїх обов'язків (розгляд заяв кредиторів про грошові вимоги до боржника, аналіз фінансово-господарської діяльності боржника, проведення інвентаризації майна боржника та визначення його вартості і т.д.) повинен за клопотанням комітету кредиторів, органу, уповноваженого управляти державним майном (для держпідприємств і підприємств, у статутному капіталі яких частка держвласності перевищує 50%) або з власної ініціативи припинити повноваження розпорядника майна і призначити нового розпорядника майна відповідно до абзацу 4 частини 1 ст. 114 Закону.

Якщо боржник не надає розпоряднику майна необхідну для здійснення його повноважень інформацію та фінансово-бухгалтерську документацію або не сприяє у проведенні інвентаризації майна, суд повинен застосувати частину 12 ст. 22 Закону.

Після офіційного оприлюднення ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство всі кредитори мають право подавати заяви з грошовими вимогами до боржника, що виникли до порушення провадження у справі про банкрутство, у порядку ст. 23 Закону незалежно від настання строку виконання зобов'язань. При цьому після включення таких вимог до реєстру вимог кредиторів на ці вимоги поширюється дія мораторію на задоволення вимог кредиторів.

У визначенні судом розміру вимог кредитора, забезпечених майном боржника, повинна прийматися оцінка майна, узгоджена сторонами у відповідному договорі застави (іпотеки). Що стосується черговості задоволення вимог кредиторів, пов'язаних із сплатою штрафних санкцій, то такі вимоги стосуються всіх кредиторів незалежно від забезпеченості їх грошових вимог.

Нагадаємо, що ВГСУ вже вносив зміни до інформаційного листа № 01-06/606/2013.

ЮРЛIГА


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Никакие выгоды, достигнутые ценой преступления, не могут вознаградить потерю душевного мира.
Генри Филдинг

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio