Міндоходiв вирішило , як розглядати скарги платників податків
Затверджено порядок розгляду скарг платників податків на податкові повідомлення -рішення та інші рішення органів доходів і зборів, якими визначені суми грошового зобов'язання. Наказом від 17 січня 2014 № 41 Міндоходiв затвердило Порядок взаємодії структурних підрозділів органів доходів і зборів у процесі розгляду скарг платників податків на рішення органів доходів і зборів щодо визначення сум грошового зобов'язання. Відповідно до Порядку підрозділ адміністративного оскарження проводить попередній аналіз скарги, з'ясовуючи: - Наявність обставин для залишення скарги платника податків без розгляду та / або її повернення; - Якими доказами платник податків підтверджує свої доводи і відображені в акті перевірки обставини , на які у скарзі посилається платник податків; - Які обставини встановлені перевіркою і якими доказами вони підтверджуються. При перевірці скарги платника податків на рішення державних податкових інспекцій , донарахування грошового зобов'язання в яких пов'язане з відпрацюванням платників податків , віднесених до ризикової групи суб'єктів господарювання, обов'язковим є: - Оцінка визначення в акті перевірки ланцюжка, за якою здійснювалася поставка товарів (робіт, послуг); - Оцінка відповідності висновків акта перевірки щодо застосування податково- правових доктрин; - Оцінка висновків, викладених в акті перевірки непідтвердження фактів здійснення особами господарської операції. Якщо при розгляді скарги буде встановлено, що орган доходів і зборів , який прийняв оскаржуване рішення та / або який розглянув скаргу , допустив порушення податкового або іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи доходів і зборів, а також у разі встановлення недотримання вимог розпорядчих документів Міндоходов, орган доходів і зборів вищого рівня може поставити питання і вжити заходів щодо притягнення до відповідальності посадових осіб, які допустили такі порушення. ЮРЛIГА
|