ФДМУ скасує наказ про додаткові документи для отримання сертифікату оцінювача ?
Щоб отримати сертифікат оцінювача, потрібно подати лише відповідну заяву і кадрову інформацію, роз'яснює Держпідприємництва. На підставі звернень підприємців Держпідприємництва запропонувало Фонду держмайна визнати таким, що втратив чинність, наказ від 10.06.2013 № 799. Даним документом ФДМУ всупереч Закону «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» розширив перелік документів, які подаються суб'єктом господарювання до Фонду Держмайна для розгляду питання про видачу сертифіката. Зазначене стосується такого документа як програма організації системи зовнішнього контролю якості. Згідно із Законом про оцінку майна, для розгляду питання про видачу сертифіката суб'єкта оціночної діяльності підприємець подає такі документи: - Заяву про видачу сертифіката за встановленою формою; - Довідку про оцінювачів, які працюють у його штатному складі; - Копії кваліфікаційних свідоцтв оцінювачів, зазначених у довідці. При цьому, зазначений перелік є вичерпним. Таким чином, чинним законодавством не передбачена необхідність подання суб'єктом господарювання до Фонду державного майна України затвердженою і введеною суб'єктом оціночної діяльності програми організації системи зовнішнього контролю якості. Держпідприємництва
|