На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









КСУ розгляне справу про «інші обставини» припинення виплати допомоги при народженні дитини

До Конституційного Суду України звернулася омбудсман, яка вважає неконституційним абзац сьомий частини дев'ятої статті 11 Закону про держдопомогу сім'ям з дітьми

Уповноважений ВР з прав людини Валерія Лутковська звернулася до Конституційного Суду України з конституційним поданням щодо відповідності Конституції України положення абзацу сьомого частини дев'ятої статті 11 Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», яке передбачає, що виплата допомоги при народженні дитини припиняється в разі « виникнення інших обставин».

На думку омбудсмана, зазначене положення не надає особі можливості передбачити, які саме дії або обставини можуть призвести до припинення виплати їй допомоги при народженні дитини, наділяє державні органи необмеженої дискреції у вирішенні питання про припинення виплати такої допомоги і, відповідно, не забезпечує захист особи від довільного втручання. Омбудсман переконана, що вказана норма не конституційна.

Перша колегія суддів КСУ постановою від 17 квітня 2014 відкрила конституційне провадження у цій справі. 24 квітня 2014 КСУ ухвалив провести розгляд справи у формі письмового слухання.

За інформацією прес -служби омбудсмана.

ЮРЛІГА


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Закон могуч, но власть нужды сильнее.
В. Гете

Відгуки і рекомендації
"Перша торф'яна компанія"
«Национальная правовая палата» - это та команда профессионалов, с которой чувствуешь безопасность и поддержку при реализации любого нового бизнес-проекта.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio