Ліцензії на автоперевезення будуть видаватися через Укрпошту
Таке нововведення дозволить створити ефективні механізми доступу до адміністративних послуг, закріпити прозорість і легкість отримання результату Ліцензії (переоформлення, видача дублікатів та копій ліцензій) та документи, які до них додаються, для здійснення господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним транспортом по території України будуть видаватися за допомогою засобів поштового зв'язку. Заповнена заява буде підписуватися заявником особисто і подаватися разом з відповідним пакетом документів (перелік визначено Законом «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» та Переліком документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабміну від № 756 за формою згідно з Додатком 1) для перевірки працівнику відділення поштового зв'язку «Укрпошти». У заяві необхідно буде вказати порядок отримання документа за результатами надання послуги - а саме, засобами поштового зв'язку або особисто в Укртрансінспекції. Працівник відділення поштового зв'язку, який здійснив ідентифікацію особи, яка звернулася за отриманням послуги, буде приймати заяву з відповідним пакетом документів і пересилати відправленням з оголошеною цінністю відповідно до діючих тарифів «Укрпошти». Оплата пересилання поштових відправлень з документами на адресу Укртрансінспекції або заявника і користування супутніми послугами здійснюватиметься заявником. Документи за результатами розгляду (або відповіді про неможливість надання послуги) будуть відправлятися на адресу заявника через об'єкти поштового зв'язку поштовим відправленням з оголошеною цінністю з повідомленням про вручення під особистий підпис заявника. Зараз проходить процедура підписання з «Укрпоштою » всіх необхідних документів про співпрацю. Мінінфраструктури
|