На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Порошенко підписав закон про судову реформу

Президент України Петро Порошенко підписав закон України № 192-VIII "Про забезпечення права на справедливий суд". Про це йдеться на офіційному сайті Верховної Ради України.

"Повернуто з підписом від Президента (24.02.2015)", - йдеться в статусі проходження документа.

Даний закон закладає правові основи для проведення судової реформи, яка б забезпечила ефективний захист прав і свобод громадян, інтересів юридичних осіб у судовому порядку, практичну реалізацію права на справедливий суд.

Закон передбачає конкурсний відбір суддів, тотальну переатестацію суддів, чіткий перелік можливостей відсторонення суддів та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності.

Згідно з документом, висновки Верховного суду України щодо застосування норм права стають обов'язковими для суб'єктів владних повноважень, а суди повинні враховувати, що забезпечить однакове застосування норм права.

У відповідності з міжнародними стандартами регулюються питання створення судів, призначення суддів на адміністративні посади, оптимізації складу судів та їх діяльності.

Органи виконавчої влади не матимуть впливу на процедури створення судів і визначення кількості суддів.

Зменшується кількість адміністративних посад у судах і склад суддів приводиться у відповідність з реальним навантаженням.

Уточнюються і посилюються гарантії незалежності та недоторканності суддів, їх права та обов'язки, вводиться новий текст присяги судді.

Стають більш прозорими порядок призначення судді на посаду, включно з процедурами відбору кандидатів, відбіркового та кваліфікаційного іспитів, підготовки та навчання кандидатів на посади суддів. Регулюються процедури обрання суддів безстроково та їх призначення та переведення до інших судів, які повинні проходити тільки на конкурсній основі.

Також регламентується незалежне оцінювання професійного рівня судді, від результатів якого залежатиме його подальша кар'єра. Вводиться атестація рівня кваліфікації суддів.

Крім того, документ передбачає чітке визначення підстав та порядку здійснення дисциплінарного провадження стосовно суддів, введення 8-ми видів дисциплінарних стягнень, чіткі терміни притягнення суддів до відповідальності та строки погашення дисциплінарних стягнень. При цьому встановлюються гарантії захисту прав суддів та змагальності в дисциплінарному провадженні.

Закон також вносить зміни в організацію і порядок формування Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, яка діятиме у складі кваліфікаційної та дисциплінарної палат. Закон не набуде чинності до повного формування Вищої ради юстиції та Вищої кваліфікаційної комісії.

Нагадаємо, 12 лютого 2015 Верховна Рада прийняла судову реформу. За відповідний законопроект № 1656 проголосували 251 нардеп з 226 мінімально необхідних.

РБК Україна 


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Судья, который не способен карать, становится, в конце концов, сообщником преступления.
И. Гете

Відгуки і рекомендації
"Перша торф'яна компанія"
«Национальная правовая палата» - это та команда профессионалов, с которой чувствуешь безопасность и поддержку при реализации любого нового бизнес-проекта.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio