На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Пенсійна реформа відкриє громадянам нормальне пенсійне майбутнє

29 квітня на засіданні Уряду Міністр соціальної політики України Павло Розенко представив пакет із чотирьох законопроектів, які докорінно змінюють принципи функціонування вітчизняної системи пенсійного забезпечення. Ініціативи розроблені фахівцями Міністерства соціальної політики за підсумками консультацій з громадськими партнерами, українськими і закордонними експертами.

„Настав час для дуже важливої, хоч і непопулярної, реформи пенсійного забезпечення, - заявив глава Міністерства. – Ми йдемо на цей крок, тому що усвідомлюємо: діюча солідарна система вичерпала свій ресурс. Виконувати свої зобов’язання перед пенсіонерами держава може лише шляхом покриття дефіциту Пенсійного фонду у розмірі 80 мільярдів гривень. У таких умовах неможливо вести мову про суттєве зростання розмірів пенсійних виплат”.

„Ми будуємо нову систему пенсійного забезпечення українців, за якої пенсії будуть фінансуватися з трьох джерел – солідарного, накопичувального і недержавного рівнів”, - назвав основний принцип пенсійної реформи Міністр соцполітики.

Існуюча солідарна система буде вдосконалена завдяки звільненню від невластивих функцій і скасуванню з 1 січня 2016 року спеціальних пенсій. При цьому буде збережено систему професійних пенсій для тих категорій пільговиків, які справді цього потребують.

„Ми припиняємо практику поділу українців на сорти, коли є ВІП-пенсіонери і „прості люди”, - сказав Павло Розенко. – Пенсійне забезпечення громадян здійснюватиметься за єдиними для всіх принципами. З наступного року пенсії державним службовцям і прирівняним до них особам (суддям, прокурорам та ін.) призначатимуться на загальних підставах”.

Для захисту інтересів осіб, стаж держслужби яких становить 10 років і більше, цей стаж буде зафіксовано, а при виході таких громадян на пенсію їм компенсуватимуть частину сплачених страхових внесків.

Говорячи про запровадження накопичувального рівня, заплановане з 1 січня 2017 року, Павло Розенко зазначив, що йдеться про персоніфікацію пенсійного забезпечення: „Кожен буде залучений до формування свого пенсійного майбутнього”.

„Введення цього рівня можливе лише на підйомі національної економіки, - наголосив Міністр. – Сподіваємося, що за півтора року складеться саме така сприятлива ситуація для запровадження цього етапу реформи”.

Пакетом законодавчих ініціатив пропонується більш ліберальний принцип входження на накопичувальний рівень. „Стати учасником накопичувальної пенсійної системи зможуть не лише українці віком до 35 років, - пояснив Павло Розенко, – але й до 55-річного віку – на добровільних засадах. Ставка накопичувального внеску людини до Пенсійного фонду зростатиме від 2 відсотків на старті реформи до 7% у 2022 році”.

„Дуже важливо, - продовжив глава Мінсоцполітики, - що держава гарантує громадянину контроль за збереженням і використанням коштів накопичувальної системи. Під егідою Пенсійного фонду буде створено спеціальний орган, який здійснюватиме публічне адміністрування накопичуваних людьми фінансів. Рада накопичувального фонду на конкурсних засадах залучатиме компанії з управління активами, робота яких, у свою чергу, знаходитиметься під контролем влади”.

Пенсійна реформа „відкриє громадянам нормальне пенсійне майбутнє, дасть потужний сигнал економіці про надходження „довгих грошей” терміном на 20-25 років. Цей ресурс буде використано для забезпечення сталого економічного розвитку нашої країни, розвитку фондового ринку”, - резюмував Павло Розенко. Він навів приклад Польщі, яка за рахунок пенсійних внесків своїх громадян загалом залучила 71 мільярд євро. „Ці колосальні гроші працюють у національній економіці”, - акцентував Міністр.

Окремо він наголосив, що пакет законодавчих ініціатив узгоджений з усіма членами парламентської коаліції.

Павло Розенко звернувся до Прем’єр-міністра Арсенія Яценюка з проханням вже сьогодні спрямувати проект пенсійної реформи до Верховної Ради, щоб уже найближчого пленарного тижня народні депутати змогли включити його до порядку денного і приступити до розгляду.

Урядовий портал 


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Там, где царит жестокий закон, люди мечтают о беззаконии.
С. Лец

Відгуки і рекомендації
"Перша торф'яна компанія"
«Национальная правовая палата» - это та команда профессионалов, с которой чувствуешь безопасность и поддержку при реализации любого нового бизнес-проекта.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio