На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Набув чинності Закон про виведення неплатоспроможних банків з ринку

12 серпня набув чинності Закон № 629-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи гарантування вкладів фізичних осіб та виведення неплатоспроможних банків з ринку». З 1 січня 2016 набудуть чинності зміни Закону «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» щодо введення тимчасової адміністрації, продажу майна. З 1 липня 2016 набудуть чинності зміни порядку визначення вкладників, які мають право на відшкодування коштів за вкладами.

Законом, зокрема, внесено зміни до ст. 67 Господарського процесуального кодексу: не допускається забезпечення позову по справах, що виникають з корпоративних відносин, шляхом заборони здійснювати органам державної влади, органам місцевого самоврядування, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб свої повноваження. Не допускається забезпечення позову у справах, відповідачем у яких є неплатоспроможний банк або Фонд шляхом: 1) накладення арешту на майно або грошові суми, що належать відповідачеві; 2) заборони відповідачеві вчиняти певні дії. Майно або грошові суми клієнта неплатоспроможного банку, на які судом накладено арешт до дня віднесення банку до категорії неплатоспроможних, може бути передано приймаючому або перехідному банку або спеціалізованій установі, освіченій Фондом, у встановленому законодавством про систему гарантування вкладів фізичних осіб порядку з письмовим повідомленням Фондом особи , в інтересах якої накладено арешт. При цьому передане майно або грошові суми залишаються обтяженими відповідно до визначення суду про накладення арешту. Відповідні зміни внесено і до Цивільного та Кримінального процессульние кодекси.

Кримінальний кодекс доповнено двома статтями: ст. 220-1 встановлює відповідальність за порушення порядку ведення бази даних про вкладників або порядку формування звітності, ст. 220-2 - за фальсифікацію фінансових документів та звітності фінансової організації, приховування неплатоспроможності фінансової установи або підстав для відкликання (анулювання) ліцензії фінансової установи.

Законом Нацбанк уповноважений здійснювати попередню кваліфікацію осіб, які можуть брати участь у виведенні неплатоспроможних банків з ринку, і складати перелік таких осіб. Перелік повинен бути сформований до 1 січня 2016 року.

У Законі «Про банки і банківську діяльність» встановлено заборону для банків здійснювати ризикову діяльність, яка загрожує інтересам вкладників чи інших кредиторів банку. Перелік ознак, наявність яких є підставою для укладення НБУ про проведення банком ризикової діяльності, що загрожує інтересам вкладників чи інших кредиторів банку, визначається нормативно-правовим актом НБУ. Також встановлено, що куратор банку має право вимагати виключно в письмовій формі від керівників банку усунення порушень банківського законодавства, виконання нормативно-правових актів НБУ, надання письмових пояснень з питань дотримання банківського законодавства, нормативно-правових актів НБУ, вимог і обмежень в діяльності банку, а також про проведення банком будь-яких операцій. Куратор банку має право одержувати відповідно до вимог, встановлених нормативно-правовими актами НБУ, від вкладників та інших кредиторів банку інформацію, необхідну для забезпечення контролю за виконанням банком своїх зобов'язань.

Національному банку доручено забезпечити прийняття рішення про:

1) відкликання банківської ліцензії та ліквідації банків, зареєстрованих на території проведення АТО, які не здійснюють свою діяльність і припинили участь у системі електронних платежів НБУ;

2) ліквідації банків, зареєстрованих на території АР Крим та міста Севастополя, банківські ліцензії яких відкликані НБУ.

Сайт "ЮРЛИГА"


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
- Почерк обвиняемого? - спросил другой присяжный - Нет, - отвечал Белый Кролик. - И это всего подозрительней. (Присяжные растерялись) - Значит, подделал почерк, - заметил Король. (Присяжные просветлели).
Л. Кэрролл

Відгуки і рекомендації
"Перша торф'яна компанія"
«Национальная правовая палата» - это та команда профессионалов, с которой чувствуешь безопасность и поддержку при реализации любого нового бизнес-проекта.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio