На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Президент вніс на розгляд Парламенту законопроекти щодо реформування системи виконання судових рішень

Президент України Петро Порошенко вніс до Верховної ради України законопроекти щодо реформування системи виконання судових рішень та рішень інших органів, які спрямовані на підвищення ефективності діяльності органів та осіб, що здійснюють примусове виконання рішень та забезпечення належної реалізації завершальної стадії судового розгляду.

Законопроекти «Про виконавче провадження» та «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів» передбачають впровадження комбінованої системи виконання рішень шляхом модернізації служби державних виконавців та запровадження інституту приватних виконавців, що є новелою в українському законодавстві, визначають основи організації та діяльності з примусового виконання рішень державними та приватними виконавцями, їх завдання та правовий статус тощо.

Якісно нові процедурні механізми виконання рішень реалізовано в проекті закону «Про виконавче провадження». Так, законопроект передбачає формування відкритого Єдиного реєстру боржників, запроваджує автоматизацію процедур виконання рішень шляхом електронної реєстрації документів, повного фіксування процесуальних рішень та виконавчих дій в автоматизованій системі, оптимізує строки проведення виконавчих дій, посилює відповідальність боржника у виконавчому провадженні, істотно підвищує розміри штрафів, що накладаються виконавцем, визначає перелік питань, що не можуть виконуватися приватними виконавцями тощо.

Також впроваджується інститут судового контролю за виконанням рішень, що забезпечить повноцінну реалізацію особи права на справедливий суд, оскільки виконання судового рішення є невід’ємним елементом права на судовий захист, передбаченого статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

Коментуючи внесення зазначених законопроектів, Олексій Філатов, Заступник Глави Адміністрації Президента України та координатор Ради з питань судової реформи, зазначив: «Забезпечення своєчасного примусового виконання судових рішень та рішень інших органів, підвищення ефективності виконавчого провадження та реорганізація системи виконання судових рішень є одним з пріоритетних завдань в рамках реалізації судової реформи, адже сьогодні частка реального виконання судових рішень є надзвичайно низькою. Внесений до Верховної Ради пакет законопроектів, розроблений спільно народними депутатами, експертами Міністерства юстиції України та Ради з питань судової реформи, спрямований на виправлення цієї ситуації та виконання зобов’язань держави щодо забезпечення права кожного на справедливий суд».

Довідка.

Проекти Закону України «Про виконавче провадження», «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів» та проект Закону про внесення зміни до Податкового кодексу України зареєстровані у парламенті за номерами 2506а, 2507а, 2508а відповідно.

Законопроекти були розроблені спільно з народними депутатами, експертами Міністерства юстиції України та членами Ради з питань судової реформи, яка є консультативно-дорадчим органом при Президентові України, з метою комплексного реформування сфери виконання судових рішень і рішень інших органів та на виконання Стратегії реформування судоустрою, судочинства та суміжних правових інститутів на 2015 – 2020 роки, затвердженої Указом Президента України № 276 від 20 травня 2015 року .

Офіційне інтернет-представництво ПУ


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Я патологически не могу платить налоги и отдавать государству свои деньги.
Джон Гришем, Роман

Відгуки і рекомендації
Надія Беженар
директор ТОВ «Аудиторська компанія "Українська консалтингова група»
Не секрет, що багато в чому успіх компанії залежить від партнерських відносин. Звертаючись за правовою допомогою до фахівців Національної правової палати, ми довіряємо не лише рішення свого питання, а, в першу чергу, покладаємося на професіоналізм, гнучкий підхід до наших побажань і відповідальність у роботі.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio