Встановлено правила обслуговування осіб в органах Пенсійного фонду
Правління Пенсійного фонду постановою від 30 липня 2015 № 13-1 затвердило Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду. Обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду, здійснюється: - Стаціонарно - в приміщеннях, в яких розміщені органи Пенсійного фонду; - На виїзному прийомі; - Дистанційно, у тому числі шляхом надання електронних послуг. Стаціонарний прийом громадян здійснюється в залах обслуговування або в обладнаних кабінетах. В органах Пенсійного фонду, в яких перебувають на обліку більше 30 тис. Пенсіонерів, прийом здійснюється в залах обслуговування. Прийом громадян здійснюється протягом робочого часу органу Пенсійного фонду без поділу за територіальним (зональним, дільничним) принципом у межах території обслуговування відповідного органу Пенсійного фонду. Інформація про час і місце прийому розміщується на вході в приміщення органів Пенсійного фонду та приміщення, в яких здійснюється прийом, на сайтах органів Пенсійного фонду (за наявності). Виїзні прийоми громадян проводяться в міру необхідності за ініціативою органу Пенсійного фонду або громадян за місцем їх проживання, місцем роботи і визначаються розпорядчим документом відповідного територіального органу Пенсійного фонду. Місце і час проведення виїзного прийому узгоджуються з власниками приміщень, де планується проведення прийому. Інформація про дні і години виїзного прийому розміщується в адміністративних приміщеннях органів Пенсійного фонду та органів місцевого самоврядування за місцем проведення прийому, на сайтах органів Пенсійного фонду не пізніше ніж за 5 робочих днів до дати прийому. Надання органами Пенсійного фонду послуг в електронній формі здійснюється з використанням технологій віддаленого доступу (веб-технологій) і автоматизованої передачі та обробки інформації і включає: - Реєстрацію користувачів електронних послуг на веб-порталі; - Доступ до розміщеної на веб-порталі інформації; - Доступ для користувача електронної послуги до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, стані відомостей реєстру застрахованих осіб Держреєстру, стан взаєморозрахунків за зобов'язаннями платника (за умови підтвердження ідентифікації особи, яка отримує доступ); - Взаємодія користувача електронної послуги з органами Пенсійного фонду з питань: - Заповнення бланків заяви, скарги, пропозиції, запиту в електронній формі; - Представлення запитів для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до органів Пенсійного фонду; - Попередню запис на прийом до органу Пенсійного фонду; - Отримання іншої необхідної довідкової інформації. Сайт "ЮРЛИГА"
|