На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Набув чинності Закон про прозорість власності телерадіокомпаній

Сьогодні, 1 жовтня, набув чинності Закон № 674-VIII про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прозорості власності засобів масової інформації та реалізації принципів державної політики у сфері телебачення і радіомовлення.

Закон зобов'язує суб'єктів інформаційної діяльності (телерадіомовників та провайдерів програмної послуги) розкривати інформацію про реальну структуру власності та надавати відомості про кінцевий бенефіциарних власників (контролерів) компаній.

Забороняється створення і діяльність телеорганізацій, учасником яких є юридичні особи, зареєстровані в офшорних зонах, перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України, а також відповідні фізичні особи-підприємці, фізичні особи та особи без громадянства.

На Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення покладається обов'язок надавати докладне обгрунтування всім своїм рішенням щодо видачі, відмови у видачі та відмови у продовженні ліцензій. Також Нацраді забороняється вводити якісь або не передбачені законами України обмеження ретрансляції програм, які походять з країн-учасниць Європейської конвенції про транскордонне телебачення. Також введені більш чіткі та прозорі процедури діяльності Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення щодо ліцензування.

Нацрада має затвердити Порядок подання телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги інформації про структуру власності і відповідні форми документів.

Телерадіоорганізації, які здійснюють мовлення на підставі діючих ліцензій, і провайдери програмної послуги протягом 6 місяців з дня набрання чинності Законом подають інформацію про свою структуру власності та схему структури власності в Нацраду відповідно до ч. 9 ст. 40 (для провайдерів програмної послуги) або ч. 2 ст. 59 (для телерадіоорганізацій) Закону про телебачення і радіомовлення.

Після набрання чинності Порядком і затвердження відповідних форм документів телерадіоорганізації і провайдери програмної послуги подають інформацію в установленому зазначеними рішеннями порядку та формі. До прийняття таких рішень відповідна інформація подається Нацраді в довільній формі, але з обов'язковим зазначенням усіх відомостей, передбачених статтями 40 і 59 Закону про телебачення і радіомовлення.

Сайт "ЮРЛИГА"


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
В деле налогов следует принимать в соображение не то, что народ может дать, а то, что он может давать всегда.
Шарль Луи Монтескье

Відгуки і рекомендації
Надія Беженар
директор ТОВ «Аудиторська компанія "Українська консалтингова група»
Не секрет, що багато в чому успіх компанії залежить від партнерських відносин. Звертаючись за правовою допомогою до фахівців Національної правової палати, ми довіряємо не лише рішення свого питання, а, в першу чергу, покладаємося на професіоналізм, гнучкий підхід до наших побажань і відповідальність у роботі.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio