На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Зареєстровано законопроект про податкову лібералізацію

У Верховній Раді зареєстровано законопроект № 3357 про внесення змін до Податкового кодексу щодо податкової лібералізації.

Згідно з пояснювальною запискою метою законопроекту є побудова в Україні ліберальної сучасної податкової системи, яка передбачатиме:

- Створення унікальних фіскальних умов для розвитку бізнесу та відновлення економіки країни;

- Вирішення найбільш болючих проблем у сфері оподаткування - рівень податкового навантаження на фонд оплати праці не більше 30%;

- Оздоровлення інвестиційного клімату - зниження ставок прямих податків, перехід до оподаткування розподіленого прибутку;

- Виведення економіки з тіні - встановлення обгрунтованих ставок податків і спрощення адміністрування для стимулювання легалізації бізнесу;

- Стабільність і передбачуваність податкового законодавства - введення мораторію на 3 роки щодо змін базових елементів податків і зборів.

Законопроектом пропонується внести ряд змін до Податкового кодексу та інших законів, якими передбачається:

з адміністрування податків:

- Впровадження електронного кабінету платника податків - он-лайн доступ платників податків до управління особовим рахунком (облік платежів, авансів, переплат, заліки, податковий борг);

- Перехід до нової системи апеляційних оскаржень платниками рішень контролюючих органів - другий рівень апеляцій переміщається в Міністерство фінансів України;

- Введення інституту податкових консультантів з використанням досвіду Польщі та Німеччини як найбільш вдалого (допомога у сплаті податків, складанні звітності, представлення інтересів платника в суді і податкових органах);

- Реалізація адміністративної реформи - поділ функцій «формування» і «реалізація» державної фіскальної політики - Міністерство фінансів стає єдиним центром прийняття управлінських рішень у сфері бюджетно-фіскальної політики, зокрема, у сферу відповідальності Міністерства переходять: функції аналізу і прогнозу сплати податків; блок інформаційного забезпечення - бази даних, крім реєстрів (як результат - неможливість спотворення податкової інформації); політика обліку платників і планування їх перевірок; рівень касації скарг (право на скасування рішень контролюючих органів);

- Контролюючі органи не мають яких-небудь законодавчої та нормативної ініціативи і діють виключно за правилами і процедурам розробленими Міністерством фінансів (як результат - процедурний безлад і знущання над бізнесом припиняються)

- «Демілітаризація» податкового контролю - ліквідація податкової міліції та створення нового правоохоронного органу (Служби фінансових розслідувань) в рядах Міністерства фінансів;

- Перехід до нової структури фіскальних органів: податкові інспекції зможуть здійснювати тільки сервісні функції та без функцій податкового контролю.

з податку на прибуток підприємств:

- Прогресивна реформація об'єкта оподаткування: розподілений прибуток і прирівняні до неї платежі;

- Зниження базової ставки податку до 15% (діюча 18%);

- Податковий період - календарний рік;

- Сума податку, сплачена протягом року, враховується при визначенні суми податку за підсумками року;

- Чіткі перехідні положення - накопичені переплати з податку на прибуток станом на 01.01.2016 року враховуються у зменшення суми податку на прибуток в наступних звітних періодах;

- Оподатковується розподілений прибуток у вигляді нарахованих дивідендів, що виплачується на користь: фізичних осіб, неплатників податку на прибуток, нерезидентів;

- Обкладаються прирівняні до розподілу прибутку платежі і суми:

1) перевищення порога обмеження по сумах процентів за борговими зобов'язаннями від нерезидента - пов'язаної особи (перевищення 50% максимального розміру ставки НБУ за зовнішніми запозиченнями - правила «тонкої капіталізації»);

2) суми перевищення цін визначених за правилами ТЦУ над договірною ціною за операціями з пов'язаними особами та нерезидентами розташованими в низькоподаткових юрисдикціях і офшорних зонах;

- Суми роялті (100%) на користь:

нерезидентів, розташованих в низькоподаткових юрисдикціях (офшори)

нерезидентів, які не є бенефіціарним (фактичним) отримувачем (власником) роялті;

нерезидентів, які не підлягають оподаткуванню у відношенні роялті в державі, резидентами якої вони є;

осіб, які сплачують податок на прибуток у складі інших податків (крім фізичних осіб);

осіб, звільнених від сплати податку на прибуток або сплачують цей податок за нижчою ставкою.

При обгрунтуванні ціни за правилами визначеними ст. 39 ПК - вищевказані платежі не прирівнюються до розподілу прибутку.

- Суми перевищення 0,5% від доходу платника, сплачених на користь некомерційної організації;

- Суми (100%) виплат на страхування (перестрахування) страховиків - резидентів на користь страховиків-нерезидентів (крім договорів обов'язкового страхування, «Зелена карта», договорів страхування пасажирських перевезень цивільної авіації, а також договорів з страховиками-нерезидентами рейтинг надійності (стійкості) яких відповідає вимогам встановленим регулятором)

сума перевищення звичайних цін над договірною при здійсненні операцій з продажу неплатникам податку на прибуток, у тому числі тим, хто застосовує спрощену систему оподаткування;

- Для неприбуткових організацій збережено діючі критерії щодо статусу їхніх неприбутковості (нецільове використання коштів неприбуткової організації - втрата статусу неприбутковості).

з податку на додану вартість:

- Зниження ставки податку до 15% (діюча 20%): ставка 15% є мінімальною стандартною ставкою за законодавством ЄС Директивою Ради 2006/112 / ЄС про спільну систему ПДВ;

- Вирішення проблеми вимивання обігових коштів платників: збільшення овердрафту з середньомісячних податкових зобов'язань до сплати на середньомісячні обсяги нарахованих податкових зобов'язань платника, а також надання можливості реєстрації податкових накладних із запізненням без поповнення ПДВ рахунку шляхом зміни показників формули;

- Заборона скасування контролюючим органом сум податкового кредиту за формальними ознаками: податковий кредит може бути скасовано лише в разі виявлення помилки в ІПН або у формуванні його по неоподатковуваних операціях;

- Впровадження бюджетного відшкодування в автоматичному режимі для всіх сум ПДВ підтверджених СЕА ПДВ скасування обмежень на автоматичне відшкодування (критерії);

- Введення публічного реєстру заяв на бюджетне відшкодування: оприлюднення інформації про стан відшкодування ПДВ у розрізі окремих платників податків та заявлених ними до відшкодування з бюджету сум ПДВ;

- Введення обов'язку відшкодування ПДВ виключно в порядку черговості надходження заяв;

- Блокування схем формування фіктивного кредиту з використанням СЕА ПДВ повернення з бюджету зайво сплачених коштів виключно через електронний рахунок в СЕА ПДВ;

- Введення системи захисту добросовісного платника від несвоєчасної реєстрації податкових накладних / коригувань та забезпечення виправлення помилок контрагентами: передбачення можливості подачі скарг платником податків на контрагентів з подальшою його перевіркою контролюючим органом протягом 15 днів і накладенням штрафів за несвоєчасну реєстрацію і не виправлення помилок у податкових накладних;

- Встановлення, що база оподаткування операцій з поставки самостійно виготовлених товарів / послуг не може бути нижче звичайних цін (замість «не може бути нижче їх собівартості»);

- Неможливість анулювання реєстрації платника ПДВ за формальними підставами (на підставі запису про відсутність його за місцезнаходженням або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу) та ін.

Зміни стосуються і інших податків і зборів.

Сайт "ЮРЛИГА"


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Щадя преступников, вредят честным людям.
Сенека

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio