На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Як розглядаються скарги у сфері держреєстрації?

Постановою від 25 грудня 2015 № 1128 Кабмін затвердив Порядок розгляду скарг у сфері державної реєстрації, який набув чинності 1 січня 2016 року,  разом з новими редакціями Закону про держреєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Закону про держреєстрацію юридичних осіб і фізосіб -підприємців.

Документ визначає процедуру розгляду скарг на рішення, дії чи бездіяльність держреєстратора, суб'єкта держреєстрації, територіального органу Мін'юсту (далі - суб'єкт оскарження), яка здійснюється Мін'юстом та його територіальними органами (далі - суб'єкт розгляду скарги).

Для забезпечення розгляду скарг суб'єктом розгляду скарги утворюються постійно діючі комісії з питань розгляду скарг у сфері держреєстрації (далі - комісія), положення та склад яких затверджуються Мін'юстом чи відповідним територіальним органом.

Розгляд скарг здійснюється за заявою особи, яка вважає, що його права порушені (далі - скаржник). Заява подається виключно у письмовій формі і має містити обов'язкові відомості, передбачені Законами, а також відомості про бажання заявника та / або його представника взяти участь у розгляді скарги та про один із способів отримання скаржником повідомлення про призначення розгляду.

Розгляд скарг здійснюється у строки, встановлені Законом «Про звернення громадян».

Під час розгляду скарги по суті комісія встановлює наявність чи відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги скаржника, та інших обставин, які мають значення для об'єктивного розгляду скарги, у тому числі шляхом перевірки відомостей, що містяться в реєстрах, і в разі необхідності може витребувати документи, пояснення і т. п. у суб'єкта оскарження.

Обов'язково під час розгляду скарги по суті запрошується скаржник та / або його представник (за умови, якщо про це зазначено у скарзі), суб'єкт оскарження та інші зацікавлені особи, зазначені у скарзі або встановлені згідно з відомостями реєстрів. Неприбуття таких осіб, яким було належним чином повідомлено про розгляд скарги, а також неотримання такими особами повідомлень про час і місце розгляду скарги з причин, не залежних від суб'єкта розгляду скарги, не перешкоджає розгляду такої скарги.

Суб'єкт розгляду скарги своєчасно повідомляє скаржнику (за умови, якщо їм вказано про це у скарзі), суб'єкту оскарження та іншим заінтересованим особам, зазначеним у скарзі або встановленим згідно з відомостями реєстрів, про час і місце розгляду скарги одним із таких способів:

1) рекомендованою телеграмою;

2) телефонограмою;

3) факсимільним повідомленням;

4) засобами електронної пошти.

Копії скарги та доданих до неї документів надаються суб'єкту оскарження та заінтересованим особам, зазначеним у скарзі або встановленим згідно з відомостями реєстрів, не пізніше дня, що передує дню розгляду скарги по суті. Суб'єкт оскарження має право подавати письмові пояснення по суті скарги, які обов'язково приймаються комісією до розгляду.

За результатами розгляду скарги суб'єкт розгляду скарги на підставі висновків комісії приймає мотивоване рішення про задоволення скарги або про відмову в її задоволенні.

Рішення, дії чи бездіяльність суб'єкта розгляду скарги можуть бути оскаржені до суду.

Сайт "ЮРЛИГА"


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Налог - это материнская грудь, кормящая правительство. Налог - это пятый бог рядом с собственностью, семьей, порядком и религией. Когда французский крестьянин хочет представить себе черта, он представляет его в виде сборщика налогов.
Маркс К., Энгельс Ф.

Відгуки і рекомендації
"Перша торф'яна компанія"
«Национальная правовая палата» - это та команда профессионалов, с которой чувствуешь безопасность и поддержку при реализации любого нового бизнес-проекта.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio