На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Встановлено процедуру оскарження податкових повідомлень-рішень

Мінфін наказом від 21 жовтня 2015 року № 916 затвердив Порядок оформлення та надання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, який встановлює процедуру оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень контролюючих органів під час адміністративного оскарження.

Порядок не застосовується щодо оскарження рішень контролюючих органів, дій або бездіяльності їх посадових осіб та інших працівників, якщо спеціальним законом встановлений інший порядок оскарження, а також при оскарженні постанов, прийнятих у справах про адміністративні правопорушення.

Не підлягають адміністративному оскарженню:

- Грошові зобов'язання, самостійно визначені платником податків;

- Рішення контролюючих органів, які оскаржені платником податків у судовому порядку.

Скарги на рішення:

- Державних податкових інспекцій подаються до контролюючих органів у Києві та областях, міжрегіональних територіальних органів.

- Контролюючих органів у Києві, областях, міжрегіональних територіальних органів і митниці подаються до центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи.

Рішення центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи, прийняте в результаті розгляду скарги платника податків, є остаточним і не підлягає подальшому адміністративному оскарженню, але може бути оскаржене в суді.

Скарга подається у письмовій формі до контролюючого органу вищого рівня протягом 10 календарних днів, наступних за днем ??отримання платником податків рішення контролюючого органу, що оскаржується, і повинна містити:

- ПІБ, найменування (для юридичних осіб), податкова адреса платника податків, що подає скаргу;

- Найменування контролюючого органу;

- Реквізити оскаржуваного рішення;

- Підстави, за якими оскаржується рішення, обставини справи, які, на думку заявника, встановлені контролюючим органом неправильно або невстановлені взагалі;

- Обгрунтування незгоди платника податків з рішенням контролюючого органу з посиланням на норми законодавства;

- Вимоги та клопотання платника податків, що подає скаргу;

- Відомості про повідомлення контролюючого органу, рішення якого оскаржується, про подання скарги до контролюючого органу вищого рівня;

- Відомості про оскарження рішення контролюючого органу до суду;

- Адреса, за яку необхідно надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги;

- Перелік доданих документів.

Скарги на рішення і на дії контролюючих органів викладаються і подаються окремо.

Платник податків може докладати до скарги розрахунки та докази, які він вважає за необхідне надати. Копії документів, що додаються до скарги, повинні бути належним чином завірені. Скарга підписується особисто платником податків, її подали, або його представником, уповноваженою на підписання скарги. Якщо скарга підписується представником платника податків, до неї додається оригінал або належним чином завірена копія документа, що посвідчує повноваження такого представника.

Сайт "ЮРЛИГА"


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Мерилом справедливости не может быть большинство голосов.
Ф. Шиллер

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio