На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Верховна Рада України прийняла за основу законопроект про внесення змін до деяких законів України (щодо уточнення деяких положень)

Проектом (№2319а-д), зокрема, пропонується:

З метою удосконалення механізму приватизації пропонується внести комплексні зміни до базового Закону України з питань приватизації "Про приватизацію державного майна" та Закону України "Про Кабінет Міністрів України".

Зокрема, для законодавчого закріплення пропонується доповнити статтю 2 Закону України "Про приватизацію державного майна" (далі – Закон) нормою щодо здійснення приватизації на основі принципів відкритості та прозорості.

Для посилення захисту національних інтересів у процесі реформування відносин власності пропонується не допускати до процесів приватизації у якості покупців до кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичні особи чи пов’язані з ними особи, зареєстровані в державах, які визнані Верховною Радою України державою-агресором або стосовно яких застосовано санкції відповідно до законодавства, юридичні особи, власником будь-якої кількості акцій (часток, паїв) яких є резидент держави, яка визнана Верховною Радою України державою-агресором та держави, які визнані Верховною Радою України державою-агресором. А також поширити це обмеження на фізичних осіб чи пов’язаних з ними осіб, які мають громадянство держави, яка визнана Верховною Радою України державою-агресором, або стосовно яких застосовано санкції відповідно до законодавства.

Окрім цього пропонується у частині 4 статті 8 Закону доповнити необхідний перелік інформації, яка подається покупцем незалежно від розміру пакета акцій, який придбавається, разом із заявою для участі в приватизації, інформацією  про фінансово - майновий стан - для потенційних покупців - юридичних осіб і довідкою органу доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) - для потенційних покупців - фізичних осіб. Зазначена норма не застосовується при пільговому продажу акцій працівникам підприємства, що приватизується.

На потенційних покупців окрім відповідальності за достовірність та повноту поданих даних для участі в приватизації покладається обов’язок доведення свого права на придбання об’єктів державної власності.

Відповідно до частини 7 статті 16 Закону підготовка до приватизації та продаж об'єктів групи Г (стратегічні підприємства, підприємства оборонно-промислового комплексу, науково-дослідні та проектно-конструкторські організації та установи та інш.) може здійснюватися із залученням радників.

Залучення радників дозволяє провести повну підготовку об'єкта до приватизації з урахуванням існуючої практики, міжнародних стандартів; презентувати його широкому колу потенційних покупців в Україні та за її межами. Підготовка до приватизації та продаж таких об'єктів державної власності із залученням радників сприятиме приведенню приватизаційних процедур до міжнародних стандартів.

Тому, частину сьому статті 16 пропонується викласти у новій редакції,  відповідно до якої радники залучатимуться на конкурсних засадах у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку. Залучення та визначення радників для підготовки до приватизації та продажу об’єктів здійснюватиметься тільки за рішенням Кабінету Міністрів України.

З метою недопущення дроблення пакетів акцій та пришвидшення приватизаційних процесів пропонується виключити норми (пункт 4 частини третьої статті 184 Закону щодо особливостей приватизації об’єктів групи Г та  пункт 4 частини першої статті 185 Закону щодо особливостей приватизації об’єктів групи В) стосовно обов’язкового пропонування для продажу на фондових біржах пакета акцій акціонерних товариств груп В та Г розміром 5 – 10 відсотків статутного капіталу до проведення конкурсу.

Для запобігання витрат з Державного бюджету на залучення радників пропонується із частини шостої статті 23 вилучити норму щодо оплати послуг радників під час підготовки до продажу пакетів акцій лише за рахунок коштів Державного бюджету, та доповнити статтю 23 частиною сьомою, яка передбачає, що залучення послуг радників здійснюється за рахунок державного бюджету, коштів міжнародних організацій та інших незаборонених законодавством джерел за рішенням Кабінету Міністрів України у порядку, відповідно до частини сьомої статті 16 цього Закону. Також частину другу статті 27 Закону доповнено абзацом, який передбачає включення оплати послуг радників до договору купівлі-продажу, крім випадку, коли оплата таких послуг здійснюється за рахунок коштів державного бюджету або міжнародних організацій.

Законопроектом вносяться доповнення до основних повноважень Кабінету Міністрів України, визначених пунктом 1 частини першої статті 20 Закону України "Про Кабінет Міністрів України", в частині прийняття рішення про залучення радників для підготовки до приватизації та продажу об’єктів.

Верховна Рада України


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Если закон один раз подмять, потом другой раз, потом мы этим законом начнем дырки в следствии затыкать, как нам будет удобно, то это уже не закон будет, а кистень!
Шарапов

Відгуки і рекомендації
"Перша торф'яна компанія"
«Национальная правовая палата» - это та команда профессионалов, с которой чувствуешь безопасность и поддержку при реализации любого нового бизнес-проекта.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio