На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Розроблено проект Закону України "Про ринок вугільної продукції"

Міністерство енергетики та вугільної промисловості України завершило роботу над проектом Закону України «Про ринок вугільної продукції», метою якого є встановлення правил торгівлі на ринку вугільної продукції в умовах поетапного роздержавлення енергетичної галузі, створення прозорого ринку вугільної продукції з рівними умовами ведення бізнесу для усіх суб'єктів господарювання, включаючи державні підприємства.

Законопроект визначає правові, економічні та організаційні засади функціонування ринку вугілля, заснованого на принципах вільної конкуренції, належного захисту прав споживачів та забезпечення умов вільного та  сталого постачання вугільної продукції.

Передумовами прийняття законопроекту є:

- відсутність ринкових механізмів ціноутворення та стимулів для підвищення ефективності вугільних підприємств;

- невирішеність питань щодо прозорості ціноутворення, зокрема визначення ціни на енергетичне вугілля з урахуванням його енергетичної цінності;

- запобігання встановленню обмежень на ринку вугілля відповідно до вимог Світової організації торгівлі (СОТ), Програми Уряду та Коаліційної Угоди.

Прийняття законопроекту сприятиме створенню прозорого ринку вугільної продукції з рівними умовами ведення бізнесу для усіх суб'єктів господарювання, включаючи державні підприємства, зокрема, дозволить:

- створити сприятливі умови для забезпечення економіки країни власною вугільною продукцією в достатніх обсягах, належної якості та оптимальними цінами;

-  забезпечити  правову  основу  функціонування ринку вугілля;

-  створити рівноправні умови господарювання для учасників ринку;

-  забезпечити конкурентне середовища на ринку вугілля;

- визначити основні принципи державної політики в регулюванні відносин на ринку вугілля України;

- створити умови для визначення цини на вугілля з урахуванням його технологічної цінності, екологічної прийнятності;

- визначити компетенцію органів державної влади щодо регулювання відносин на ринку вугілля;

- забезпечити підвищення конкурентоспроможності вітчизняних вугледобувних підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринках з урахуванням вимог СОТ та ЄС;

-  забезпечити формування ціни на вугільну продукцію за допомогою ринкових механізмів (електронні біржові торги, довгострокові контракти без державних посередників тощо)

Законопроект після погодження  з Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством соціальної політики України, Антимонопольним комітетом України, Державною регуляторною службою України, Національною комісією, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з уповноваженими представниками всеукраїнських профспілок та громадського обговорення буде надано на розгляд Кабінету Міністрів України.

Довідково:

Проект Закону України «Про ринок вугільної продукції» розроблено Міністерством енергетики та вугільної промисловості України на виконання  пункту 267.4 Плану заходів з виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України та Стратегії сталого розвитку «Україна – 2020» у 2015 році, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 213-р.  

Міненерговугілля


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Тягостными труды законодательства делает не столько то, что надо установить, сколько то, что надо уничтожить.
Ж. Руссо

Відгуки і рекомендації
Надія Беженар
директор ТОВ «Аудиторська компанія "Українська консалтингова група»
Не секрет, що багато в чому успіх компанії залежить від партнерських відносин. Звертаючись за правовою допомогою до фахівців Національної правової палати, ми довіряємо не лише рішення свого питання, а, в першу чергу, покладаємося на професіоналізм, гнучкий підхід до наших побажань і відповідальність у роботі.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio