На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Пропонуються зміни щодо міжнародного комерційного арбітражу

Депутати від БПП подали в парламент законопроект № 4351, яким пропонують внести зміни до деяких законодавчих актів щодо судового контролю та міжнародного комерційного арбітражу.

Проект передбачає зменшення кількості судових інстанцій у розгляді всіх питань судового контролю та сприяння міжнародному арбітражу до двох - Апеляційного суду Києва і ВССУ. Автори пояснюють, що введення додаткової судової інстанції в 2005 році (загальні місцеві суди) значно погіршило ефективність судового контролю щодо арбітражу.

Передбачається встановлення особливої процедури визнання і виконання рішень міжнародного комерційного арбітражу в Україні, незалежно від місця арбітражу, а також процедури для скасування рішень та постанов міжнародного комерційного арбітражу, якщо місце арбітражу знаходиться на території України.

З метою процесуальної економії законопроектом передбачена можливість розгляду клопотань про скасування та видачу дозволу на виконання арбітражного рішення в одному судовому провадженні, адже підстави для скасування рішення і відмови в його визнанні та виконанні однакові. А крім того, обидві категорії справ повинні розглядатися Апеляційним судом Києва.

Встановлюється однаковий термін для обох виробництв в Апеляційному суді Києва - 2 місяці, який буде зупинятися в разі виникнення необхідності вручення судових повісток і документів відповідно до міжнародних договорів України.

Законопроектом, як і в багатьох розвинених арбітражних країнах, сторонам надано право в арбітражній угоді виключити можливість оскарження рішення міжнародного комерційного арбітражу в державному суді. У разі реалізації такого права судовий контроль буде здійснюватися тільки в процесі розгляду клопотання про надання дозволу на визнання і виконання арбітражного рішення.

Пропонується установать загальне правило, що сторони мають право передати спір, який підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства / підвідомчий госпсуду, і за яким сторони можуть укласти мирову угоду, на розгляд третейського суду або міжнародного комерційного арбітражу, крім випадків, встановлених законом.

Згідно з проектом передбачається можливість звернення за отриманням заходів забезпечення позову в підтримку міжнародного арбітражу після ініціювання арбітражного провадження. Також вводиться поняття «зустрічне забезпечення» (заставу, який вноситься на депозитний рахунок суду або банківська гарантія), надання якого заявником є передумовою прийняття заходів забезпечення позову. Розмір зустрічного забезпечення не може перевищувати 20% від суми забезпечення, про який просить заявник, а якщо така сума не вказана, - 25% від ціни позову в арбітражному провадженні.

Також законопроектом встановлюється деякі нові процедури, усуваються протиріччя в чинному процесуальному законодавстві і т.д.

Сайт "ЮРЛИГА"


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
В деле налогов следует принимать в соображение не то, что народ может дать, а то, что он может давать всегда.
Шарль Луи Монтескье

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio