На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Пропонуються зміни щодо міжнародного комерційного арбітражу

Депутати від БПП подали в парламент законопроект № 4351, яким пропонують внести зміни до деяких законодавчих актів щодо судового контролю та міжнародного комерційного арбітражу.

Проект передбачає зменшення кількості судових інстанцій у розгляді всіх питань судового контролю та сприяння міжнародному арбітражу до двох - Апеляційного суду Києва і ВССУ. Автори пояснюють, що введення додаткової судової інстанції в 2005 році (загальні місцеві суди) значно погіршило ефективність судового контролю щодо арбітражу.

Передбачається встановлення особливої процедури визнання і виконання рішень міжнародного комерційного арбітражу в Україні, незалежно від місця арбітражу, а також процедури для скасування рішень та постанов міжнародного комерційного арбітражу, якщо місце арбітражу знаходиться на території України.

З метою процесуальної економії законопроектом передбачена можливість розгляду клопотань про скасування та видачу дозволу на виконання арбітражного рішення в одному судовому провадженні, адже підстави для скасування рішення і відмови в його визнанні та виконанні однакові. А крім того, обидві категорії справ повинні розглядатися Апеляційним судом Києва.

Встановлюється однаковий термін для обох виробництв в Апеляційному суді Києва - 2 місяці, який буде зупинятися в разі виникнення необхідності вручення судових повісток і документів відповідно до міжнародних договорів України.

Законопроектом, як і в багатьох розвинених арбітражних країнах, сторонам надано право в арбітражній угоді виключити можливість оскарження рішення міжнародного комерційного арбітражу в державному суді. У разі реалізації такого права судовий контроль буде здійснюватися тільки в процесі розгляду клопотання про надання дозволу на визнання і виконання арбітражного рішення.

Пропонується установать загальне правило, що сторони мають право передати спір, який підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства / підвідомчий госпсуду, і за яким сторони можуть укласти мирову угоду, на розгляд третейського суду або міжнародного комерційного арбітражу, крім випадків, встановлених законом.

Згідно з проектом передбачається можливість звернення за отриманням заходів забезпечення позову в підтримку міжнародного арбітражу після ініціювання арбітражного провадження. Також вводиться поняття «зустрічне забезпечення» (заставу, який вноситься на депозитний рахунок суду або банківська гарантія), надання якого заявником є передумовою прийняття заходів забезпечення позову. Розмір зустрічного забезпечення не може перевищувати 20% від суми забезпечення, про який просить заявник, а якщо така сума не вказана, - 25% від ціни позову в арбітражному провадженні.

Також законопроектом встановлюється деякі нові процедури, усуваються протиріччя в чинному процесуальному законодавстві і т.д.

Сайт "ЮРЛИГА"


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Налоги есть принудительные сборы (пожертвования) с дохода и имущества подданных, взимаемые в силу верховных прав государства ради осуществления высших целей государственного общежития.
С.Ю.Витте, министр финансов России

Відгуки і рекомендації
"Перша торф'яна компанія"
«Национальная правовая палата» - это та команда профессионалов, с которой чувствуешь безопасность и поддержку при реализации любого нового бизнес-проекта.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio