На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Питання конституційності люстрації за неподання заяви КСУ розглянуть письмово

 На засіданні 14 червня Конституційний Суд України продовжив обговорення питання про форму розгляду справи за конституційним поданням Верховного Суду України відносно відповідності Конституції  (конституційності) абзацу першого частини третьої статті 4 закону "Про очищення влади".

Суд прийняв постанову про розгляд справи на пленарному засіданні в формі письмового слухання.

Нагадаємо, ВСУ просить визнати неконституційною норму про те, що ненадання особою, що знаходиться на одній з посад, вказаній в пунктах 1-10 частини першої статті 2 Закону, власноручно написаної заяви, в котрій йде мова про застосування (чи незастосування) заборон, визначених частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, згоди на проходження перевірки, на оприлюднення відомостей, в строк, передбачений частиною другою статті 4 Закону, являється підставою для звільнення особи від займаної посади не пізніше ніж на третій день після сплину строку на подачу заяви і застосування до неї заборони, передбаченої частиною третьою статті 1 Закону.

ВСУ стверджує, що звільнення посадових осіб не за результатами перевірки, а тільки по факту подання заяви, порушує гарантоване Конституцією право громадян на рівний доступ до державної служби і конституційні принципи презумпції невинуватості та індивідуального характеру юридичної відповідальності, а тому протирічить приписам статті 38, частини другої статті 61, частини першої статті 62 Конституції.

На одному з наступних пленарних засідань планується подальший розгляд справи №1-5/2016 "про скасування люстрації" за конституційним поданням ВСУ відносно відповідності конституційності пункту 6 частини першої, пунктів 2,13 частини третьої статті 3 Закону "Про очищення влади", 47 народних депутатів відносно відповідності Конституції частин третьої, шостої статті 1, частин першої, другої, третьої, четвертої, восьмої статті 3 , пункту 2 частини п'ятої статті5, пункту 2 Заключних і перехідних положень цього Закону і ВСУ відносно конституційності частини третьої статті1, пунктів 7,8,9 частини першої, пункту 4 частини другої статті 3, пункту 2 Заключних і перехідних положень цього Закону.

Сайт "ЮРЛИГА"


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Законодательство стремится поставить свободу личности в те границы, в которых она, подчиняясь общим законам, совместима со свободой каждой другой личности.
Иммануил Кант

Відгуки і рекомендації
Надія Беженар
директор ТОВ «Аудиторська компанія "Українська консалтингова група»
Не секрет, що багато в чому успіх компанії залежить від партнерських відносин. Звертаючись за правовою допомогою до фахівців Національної правової палати, ми довіряємо не лише рішення свого питання, а, в першу чергу, покладаємося на професіоналізм, гнучкий підхід до наших побажань і відповідальність у роботі.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio