Діють нові порядки реєстрації РРО
Сьогодні, 26 липня, набув чинності наказ Мінфіна від 14
липня 2016 року №547, котрим затверджені:
- Порядок реєстрації і застосування реєстраторів розрахункових
операцій, що використовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари
(послуги);
- Порядок реєстрації і застосування реєстраторів розрахункових
операцій, що використовуються для реєстрації операцій по купівлі-продажу
іноземної валюти;
- Порядок реєстрації і ведення розрахункових книжок, книг обліку
розрахункових операцій;
- Порядок промбування реєстраторів розрахункових операцій.
Встановлено, що:
- вимоги до форми та змісту книг обліку розрахункових операцій і
розрахункових книжок в частині відображення інших податків (зборів), крім ПДВ,
не розповсюджуються на здійснення в них записів про рух готівки і про суми
розрахунків на основі розрахункових документів, котрі друкуються РРО, версії
внутрішнього програмного забезпечення котрих включені в Державний реєстр
реєстраторів розрахункових операцій, до набрання чинності даного наказу;
- до створення реєстру центрів сервісного обслуговування суб'єкт
господарювання до заяви про реєстрацію (перереєстрацію) РРО разом з копією
договору підприємства з центром сервісного обслуговування на обслуговування та
ремонт такого РРО подає в контролюючий орган також копію договору (або іншого
документа), котрий підтверджує право, що надане виробником (поставщиком) РРО
центра сервісного обслуговування на проведення технобслуговування і ремонт
відповідної моделі (модифікації) РРО.
Сайт "ЮРЛИГА"
|