На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Експерти групи “Культура” Реанімаційного Пакету Реформ закликають народних депутатів відхилити законопроект № 4461, оскільки він суттєво погіршує стан захисту інтелектуальної власності і суперечить засадам відповідного законодавства ЄС

 Законопроект № 4461 від 18.04.2016 р. «Про внесення змін до Закону України «Про авторське право і суміжні права» щодо діяльності організацій колективного управління», попри задекларовану мету: забезпечення прозорості в діяльності організацій колективного управління (далі ? «ОКУ»), розроблення прозорого механізму збору, розподілу та виплати винагороди, як це передбачалося «Планом пріоритетних дій Уряду на 2016 рік», цій меті не відповідає та жодним чином не спрямований на її втілення.

Цей законопроект також суттєво відходить від завдань імплементації положень Директиви 2014/26/ЄС від 26 лютого 2014 р. «Про колективне управління авторським та суміжними правами та мульти-територіальне ліцензування прав на музичні твори з метою онлайн використання на внутрішньому ринку».

Законопроект пропонує передати взагалі усі повноваження з управління майновими правами до  єдиної організації колективного управління (мега-ОКУ і монополії), не розрізняючи при цьому ані категорій правовласників (авторів і володарів суміжних прав, які мають дещо різні інтереси), ані специфіки і, відповідно, вимог щодо сфер (видів) використання об’єктів інтелектуальної власності, ані процедур узгодження між собою інтересів правовласників і користувачів; а також не враховує необхідність відповідних механізмів контролю (нагляду) за своєю діяльністю та накладання санкцій при некоректних діях чи зловживаннях.

Від ідеї утворення такої єдиної мега-ОКУ застерігають керівники найбільш авторитетних світових авторсько-правових організацій: Генеральний директор CISAC Гаді Орон, Генеральний директор GESAC Веронік Десброссес, Генеральний директор ICMP Коко Кремона і Виконавчий директор IFPI Френсіс Мур. Їх стурбованість підтримує й Єврокомісар з торгівлі Сесілія Мальмстрьом.

До того ж, вадою цього законопроекту є те, що його неможливо доопрацювати ані в першому, ані другому читанні. Йдеться про значну кількість принципових правових норм, яких цей законопроект не врахував і які можуть взагалі лишитися неврегульованими, оскільки структурно цього зробити вже буде неможливо.

Щоб відобразити належним чином всю необхідну специфіку (за європейською практикою), необхідно прийняти окремий нормативно-правовий акт, який стосується тільки сфери колективного управління, а не доповнення до існуючого закону «Про авторське право і суміжні права».

Проект такого окремого Закону України «Про колективне управління майновими правами суб’єктів авторського права і суміжних прав» є на завершальному етапі підготовки експертами галузі (потребує не більше 2-3 місяці на узгодження позицій суб’єктів галузі), й саме його прийняття і імплементація дозволять впорядкувати повноваження у сферах (видах) використання прав і в категоріях правовласників, а також скоротити кількість ОКУ. Він повністю відповідає меті реформування галузі і створює умови для ефективної та сталої системи колективного управління в Україні.

РПР


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Законы, чтобы быть полными, должны не только карать, но и награждать.
Оливер Голдсмит, английский писатель

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio