На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Комітет ВР підтримав проект про стягнення необгрунтованих активів

 Міністр юстиції Павло Петренко повідомив, що Комітет Верховної Ради з питань правової політики та правосуддя рекомендував прийняти з першому читанні урядовий законопроект №5142 про забезпечення стягнення в дохід держави необгрунтованих активів.

П.Петренко зазначив, що паралельно із законопроектом варто прийняти ще один документ, котрий чітко визначає, куди саме повинні піти конфісковані кошти.

Законопроектом передбачено введення інституту стягнення в дохід держави необгрунтованих активів до закінчення кримінального провадження, в ході котрого і були виявлені такі активи, правомірність пходження котрих не доведена, в той час як підозрюваний в корупційному злочині фактично може ними користуватись і розпоряджатись. У світовій практиці правозастосування  цей інститут назівається Non-Conviction Based Asset Forfeiture, або "цивільна конфіскація".

Стягнення необгрунтованих активів являється окремим інститутом примусового припинення права власності поряд із конфіскацією і спеціальною конфіскацією в кримінальному праві, але не слугує альтернативою їм і не може застосовуватись паралельно.

На відміну від об'єктів спеціальної конфіскації, об'єктами стягнення необгрунтованих активів являється майно, котре не має безпосереднього зв'язку зі злочином, в ході розслідування котрого воно виявлено.

При цьому, на відміну від конфіскації, стягнення необгрунтованих активів не являється санкцією за здійснення правопорушення.

Стягнення необгрунтованих активів в дохід держави буде відбуватись незалежно від гарантованих законодавством їх власнику імунітету або будь-яких інших особливостей його правового статусу. 

Пропонується застосовувати інститут тільки до коштів в готівковій і безготівковій формі в національній та іноземній валютах, цінним паперам та іншим платіжним документам, банківським металам і дорогоцінному камінню, враховуючи можливість швидкого відчуження  або перетворення цих видів майна на практиці.ю а також їх переміщення в просторі і, як наслідок, підвищений ризик їх приховання підозрюваним.

Умовою застосування інституту також являється арешт відповідного майна в кримінальному проваденні за правилами арешту, встановленими КПК, а також доведення позивачем існування розумного сумніву відносно обгрунтованості підстав виникнення у підозрюваного в такому провадженні по таких активах майнових прав або можливостей здійснювати дії, тотожні правомочності власника відповідного майна (якщо підозррюваний не являється власником).

Процедура стягнення необгрунтованих активів буде встановлена в Цивільному процесуальному докексі із застосуванням двух загальних принципів цивільного судочинства і особливостей, передбачених окремою главою.

Сайт "ЮРЛИГА"


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Даже платить налоги можно с любовью: думайте, что вы вносите плату за проживание в стране.
Луиза Хэй

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio