Подружжя отримає два свідоцтва про шлюб
Для державної реєстрації актів цивільного стану варто подати
документи, що підтверджують факти, які підлягають реєстрації, а також паспорт
громадянина України, паспортний документ іноземця або документ, що засвідчує
особу без громадянства заявника, та посвідку на постійне або тимчасове
проживання, або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця
або особи без громадянства на території України.
Реєстрація
народження
Для
розгляду в суді справи відносно народження орган реєстрації за вимогою заявника
складає письмову відмову в проведенні реєстрації народження, в котрій викладає
причини неможливості проведення такої реєстрації.
Якщо
реєстрація народження проводиться на підставі рішення суду про встановлення
факту народження, дані про дату та місце народження дитини вказуються у
відповідності з рішенням суду.
Реєстрація
народження на підставі рішення суду про встановлення факту народження на
тимчасовоокупованій території України проводиться відділом державної реєстрації
актів цивільного стану за місцем прийняття рішення суду в день надходження
копії такого рішення або будь-яким відділом РАЦС в день його надання заявником.
У випадку
встановлення факту народження особи на тимчасово окупованій території України
підставою для внесення відомостей про датька дитини являється відповідне
рішення суду, котрим встановлені такі дані. Якщо відомостей про батька немає,
відповідна графа актового запису не заповнюється. В графі "Для відміток"
вказується, що відомості про батька внесені у відповідності з рішенням суду,
дата і номер рішення.
державна
реєстрація народження на підставі рішення суду здійснюється за правилами
оновлення актових записів, якщо з дня народження дитини, вказаного в рішенні
суду, пройшло більше року.
У випадку
державної реєстрації народження дитини на підставі рішення суду про
встановлення факту народження, що направлений судом, свідоцтво про народження
оформлюється та видається особі, котра була заявником в суді або іншому
законному представнику дитини.
Реєстрація
та розірвання шлюбу
Іноземці та особи без громадянства для державної реєстрації шлюбу в Україні
повинні надати паспорт або документ, що засвідчує особу без громадянства
заявника, і посвідку на постійне або тимчасове проживання або інший документ,
що підтверджує законність перебування в Україні.
Орган
державної реєстрації актів цивільного стану перевіряє законність перебування в
Уктаїні. В день подання заяви про реєстрацію шлюбу направляється запит в
територіальний орган Державної міграційної служби України у випадку:
-
відсутності у іноземця або особи без громадянства посвідки на постійне або
тимчасове проживання;
-
відсутність відмітки про отримання посвідки, скріпленої печаткою;
- якщо
посвідка на постійне або тимчасове проживання іноземця або особи без
громадянства видана територіальними органами або підрозділами ДМС України в АР
Крим з 20 лютого 2014 або на тимчасово окупованих територіях Донецької,
Луганської областей з 1 березня 2014;
- надання
старої посвідки на постійне або тимчасове проживання іноземця або особи без
громадянства, котра підлягає обміну.
До запиту
прикладаються копії необхідних для перевірки сторінок паспортного документу
іноземця або документа, що засвідчує особу без громадянства, та їх переклад.
На
підставі актового запису про шлюб кожному із подружжя видається свідоцтво про
шлюб.
У випадку
зберігання актового запису про шлюб на тимчасово окупованих територіях
Донецької або Люгунської областей рішення суду про розірвання шлюбу направляється
у відділи РАЦС відповідних управлінь державної реєстрації головних
територіальних управлінь юстиції в Донецькій і Ліганській областях, а у випадку
зберігання актового запису на території Криму - в головне територіальне
управління юстиції в Херсонській області.
Якщо
особи, шлюб між якими розірвано, заявляють про відсутність в актовому записі
відповідного рішення суду, відділ РАЦС перевіряє в Державному реєстрі актів
цивільного стану громадян наявність відомостей про розірвання шлюбу.
Якщо
відмітка в Реєстрі відсутня, відмітка про розірвання шлюбу буде проставлена
після отримання відповіді відділу РАЦС за місцем зберігання актового запису про
шлюб. Вказана перевірка не здійснюється у випадку зберігання запису на
тимчасово окупованій території України.
Відповідні
зміни а Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні внесені
наказом Мін'юсту від 2 грудня 2016 року №3447/5. Змінами також врегульовані
питання реєстрації смерті на непідконтрольних територіях, прийняття іноземних
документів, ведення демографічного реєстру і т.д.
Сайт
"ЮРЛИГА"
|