На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Порядок перевірки електронних декларацій розробили в Мін'юсті

 Про це міністр юстиції Павло Петренко повідомив під час прес-конференції у Кабінеті Міністрів, передає "Закон і бізнес".

"Ми розробили якісний проект документу, який сьогодні буде оприлюднений на сайті секретаріату Кабміну і Міністерства юстиції. Звертаємося до членів НАЗК, щоб вони вже сьогодні, в четвер, на своєму засіданні прийняли даний порядок. Як Міністр юстиції підтверджую, що ми зареєструємо цей порядок невідкладно як тільки він дійде до Мін'юсу і відповідатиме тексту, який розроблений робочою групою", - пообіцяв Павло Птренко.

За його словами, було чітко визначено, що перевірки починаються рішенням НАЗК, який визначає відповідних уповноважених осіб для проведення перевірки. Уповноважені особи зобов'язані зібрати достатній обсяг доказів, які свідчать про відповідність чи невідповідність декларації дійсності, що є підставою для притягнення особи до відповідальності.

"Ми чітко визначили алгоритм дії НАЗК у разі встановлення фактів незаконного збагачення. Цей алгоритм зводиться до того, що всі матеріали невідкладно мають передаватися до НАБУ для прийняття рішення щодо порушення кримінального провадження. Ми передбачили в даному проекті інструкцію щодо притягнення до відповідальності декларантів, які заповнили декларацію з порушенням або склали неправдиву інфомацію", - зазначив він.

Також, П. Петренко додав, що запропонований варіант порядку містить чіткі положення про проведення перевірки. Зокрема, строк проведення перевірок має становити 60 днів. У окремих випадках, коли потрібно провести збір додаткових доказів, він може бути продовжений, але не більше ніж на 30 днів. Тобто, максимальний термін проведення перевірки становить 90 днів.

Закон і Бізнес


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Закон могуч, но власть нужды сильнее.
В. Гете

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio