На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Громадяни зможуть реалізувати своє право на конституційну скаргу

 Запропоновано встановити механізм реалізації конституційного права на конституційну скаргу.

Інститут конституційної скарги введено Законом "Про внесення змін до Конституції України (відносно правосуддя)", котрий набрав чинності 30 вересня 2016 року, але в даний момент КСУ не може розглядати конституційні скарги, оскільки відсутній правовий механізм цього права.

Тому пропонуєтьсья врегулювати наступні питання:
- до повноважень КСУ добавлено положення про прийняття рішень відносно конституційності закону України або його окремих положень на основі конституційної скарги особи у випадку, якщо такий закон або його окремі положення застосовувались в остаточному судовому рішенні;
- формою звернення до КСУ визначена також і конституційна скарга;
- визначено поняття конституційної скарги, вимоги до неї, суб'єкти права на конституційну скаргу та здійснення представництва в процесах на підставі конституційної скарги;
- положення про відмову у відкритті провадження за конституційною скаргою;
- строки проваджень на підставі конституційної скарги;
- порядок виконання рішень КСУ на підставі конституційних скарг і т.д.

Зокрема, визначено, що конституційна скарга подається у вигляді письмового клопотання, складеного українською мовою, і не може містити ненормативну лексику або образливі вирази. В конституційній скарзі вказується:
- ПІБ громадянина України, іноземця або особи без громадянства, адреса, за котрою особа проживає, зареєстрована, або повна назва та місцезнаходження юридичної особи, а також номер засобу зв'язку, адресу електронної пошти, якщо така наявна;
- відомості про уповноважену особу, що діє від імені суб'єкта права на конституційну скаргу, з наданням копії документів, що підтверджують його права;
- короткий виклад остаточного судового рішення, в котрому застосовувались відповідні положення закону;
- опис ходу розгляду відповідної справи в судах;
- конкретні положення закону, котрі передбачається перевірити на відповідність Конституції, і конкретні положеня Конституції, на відповідність яким належить перевірити закон;
- обгрунтування тверджень щодо неконституційності закону або його окремих положень;
- відомості про документи та матеріали, на котрі посилається суб'єкт права на конституційну скаргу, з наданням копій цих доументів та матеріалів;
- перелік документів та матеріалів, котрі додаються;
- дата подання конституційної скарги, підпис суб'єкта права на конституційну скаргу.

Відповідні зміни запропоновані законопроектом №6426 "Про внесення змін до Закону України "Про Конституційний Суд України" (відносно реалізації конституційного права громадян на конституційну скаргу)", котрий зареєстровано в Парламенті 4 травня 2017 року.

Нагадаємо, що Верховна Рада вже розглядала проект Закону "Про Конституційний Суд України №5336-1, котрий встановлював такий механізм, але вказаний законопроект не був прийнятий.

Сайт "ЮРЛИГА"


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Налог это дозволенная форма грабежа.
Фома Аквинский

Відгуки і рекомендації
Надія Беженар
директор ТОВ «Аудиторська компанія "Українська консалтингова група»
Не секрет, що багато в чому успіх компанії залежить від партнерських відносин. Звертаючись за правовою допомогою до фахівців Національної правової палати, ми довіряємо не лише рішення свого питання, а, в першу чергу, покладаємося на професіоналізм, гнучкий підхід до наших побажань і відповідальність у роботі.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio