На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Мінфін запропонував ввести принцип винної відповідальності платників податків

 Про це йдеться в повідомленні прес-служби Мінфіну.

Зокрема, відомство спільно з експертами інтерактивної податкової платформи TaxLink розробили проект змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення системи притягнення до відповідальності за порушення податкового законодавства. 

Метою законопроекту є реформування і осучаснення відповідальності за податкові правопорушення.

Першочергово документом пропонуються більш ефективні врегулювання таких суперечок для платників податків у випадках, коли порушення  податкового законодавства сталося не з їх вини.

Серед іншого, законопроектом поряд з формальними складами правопорушень пропонується введення принципу винної відповідальності платників податків, яка властива всім галузям української системи права, на противагу існуючій відповідальності платника без провини.

Зокрема, платник податків буде вважатися винним у вчиненні податкового правопорушення якщо буде встановлено, що він мав можливість для дотримання правил і норм, за порушення яких Податковим кодексом передбачена відповідальність, проте не вжив достатніх заходів щодо їх дотримання.

У зв'язку з цим при розгляді матеріалів перевірки контролюючим органом можуть додатково досліджуватися також документи платника податків, що свідчать про його належної обачності.

Крім того, передбачено застосування системи пом'якшуючих обставин і обставин, які звільняють від відповідальності, що дозволить не привертати платників податків до відповідальності за порушення, наприклад, завдані збоями електронних систем прийняття звітності.

Законопроектом разом з детальним механізмом відшкодування державою шкоди за неправомірні рішення контролюючих органів, також запропонована процедура такого відшкодування.

Так, якщо особа, чиї права порушені, має певні труднощі в доведенні розміру фактично завданих збитків, вона може отримати фіксований розмір відшкодування.

Серед іншого, законопроектом також істотно розширені вимоги до змісту повідомлення-рішення.

Обов'язковою складовою такого рішення має бути докладний виклад фактичних обставин справи, підтверджених належним чином, і належне обгрунтування контролюючим органом своїх мотивів застосування санкцій до платника податків.

Міністерство фінансів ініціює оптимізацію рішень комісією Державної фіскальної служби про призупинення реєстрації податкових накладних.

Для більшої ефективності та прозорості взаємодії ДФС і платників податків Мінфін розробив проект наказу щодо вдосконалення форми рішення комісії ДФС, передбачивши зазначення в ньому детальних висновків за результатами розгляду документів платника податків та причини відмови в їх прийнятті. 

Нагадаємо, Україна досягла істотного прогресу, піднявшись майже вдвічі в рейтингу простоти сплати податків з 84-ій на 43-у позиції серед 190 країн-учасниць за результатами 2016 року.

Протокол
юридичний інтернет-ресурс



підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Невольная вина не виновата.
Сенека

Відгуки і рекомендації
Надія Беженар
директор ТОВ «Аудиторська компанія "Українська консалтингова група»
Не секрет, що багато в чому успіх компанії залежить від партнерських відносин. Звертаючись за правовою допомогою до фахівців Національної правової палати, ми довіряємо не лише рішення свого питання, а, в першу чергу, покладаємося на професіоналізм, гнучкий підхід до наших побажань і відповідальність у роботі.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio