На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









ЗАКОНОДАВЧИЙ АБСУРД. ПРИЙНЯТИЙ ВИБОРЧИЙ КОДЕКС ЗАГРОЖУЄ ФЕДЕРАЛІЗАЦІЄЮ УКРАЇНИ

 Так, стаття 338 Виборчого кодексу розбиває Україну на 27 виборчих регіонів, більшість з яких співпадає з адміністративними межами областей. Згідно статті 341 кожна партія зобов’язана розподілити свій виборчий список на 27 регіональних списків. Таким чином, виборці зможуть голосувати і за партію, і за одного з її кандидатів, що, безумовно, добре, бо завдяки набраним голосам відбудеться розташування кандидатів у партійному списку.

Однак далі починається те, про що, напевно, не замислювались автори закону — Верховна Рада України вперше за роки незалежності отримує депутатів, які будуть чітко структуровані по-регіонах. Де-юре вони все ще називатимуться депутатами від «Батьківщини» чи Опозиційного блоку, а  де факто — це будуть депутати від Львівщини, Донеччини, а також від Закарпаття (виборчий регіон № 9) або від Чернівецької області (Буковини) (виборчий регіон № 26).

Пояснювати, що може бути, якщо депутати від Закарпаття, усвідомлюючи спільних виборців, вирішать зіграти в свою політичну гру, попри партійні розбіжності, думаю, не варто.

А якщо це будуть депутати неокупованої частини Донеччини (виборчий регіон № 7) або Одещини (виборчий регіон № 17)? Можна навіть здогадатися, звідки була закинута настільки блискуча ідея поділу України на регіони — майже напевно із сусідньої Росії, яка веде з нами війну.

Справа в тому, що половина від депутатів російської Держдуми обирається за пропорційною системою, де є федеральна те регіональні частини списку. Щоправда в Росії, яка є формальною федерацією, правильно відчули небезпеку сепаратизму, тому виборчих регіонів там 35 і вони не співпадають з адміністративними кордонами автономних республік і областей.

Ми зробили інакше — нас небезпека сепаратизму не турбує. В такому разі нас має хвилювати небезпека гібридної війни, яка маскується під сепаратизм регіонів, адже з 2014 року окупанти починали ховатися саме за вимогою федералізації України, якій так необачно допомагають наші депутати тепер.

Іншими словами, в такому вигляді Виборчий кодекс містить загрози національній безпеці і не може бути прийнятий у другому читанні. Якщо тільки депутати не знайдуть вихід у процесі підготовки поправок.

P.S. Здається я розумію чому 26 депутатів Опозиційного блоку з такою охотою віддали голоси за законопроект своїх політичних опонентів, проголосувавши разом із «Батьківщиною» та «Самопоміччю», де так люблять докоряти таким коаліції.

Юридичний Вісник України


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Презирать суд людей не трудно. Презирать суд собственный невозможно.
А.С. Пушкин

Відгуки і рекомендації
"Перша торф'яна компанія"
«Национальная правовая палата» - это та команда профессионалов, с которой чувствуешь безопасность и поддержку при реализации любого нового бизнес-проекта.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio