На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









П'ять днів після...

 Зміни, внесені до Кодексу адміністративного судочинства, суттєво вплинули не лише на  громадян, які звертаються до судів, а й на працівників цих установ. Зокрема, у частині процедури повернення адміністративних справ після їх апеляційного перегляду.

Як повідомили у відділі забезпечення судового процесу Сьомого апеляційного адміністративного суду, повернення адмінспорів до суду перщої інстанції після її апеляційного перегляду регламентується ст. 326 КАС. У ній зазначено, що після закінчення апеляційного провадження матеріали справи, крім тих, що зберігаються виключно в електронній формі, повертаються до суду першої інстанції, який її розглядав, у п'ятиденний строк з дня вручення постанови (ухвали) учасникам справи.

Перше, на що повинен звернути увагу секретар судового засідання, повертаючи адміністративну справу до суду першої інстанції, - це "п'ятиденний строк".

Адже досить часто виникають ситуації, коли учасник процесу, не дочитавши вимог ст. 326 КАС, наполягає на тому, що протягом 5 днів після розгляду справа має бути повернута до суду першої інстанції. На жаль, ця думка хибна. Як би суду апеляційної інстанції не хотілося пришвидшити процес повернення справи, зробити це раніше, ніж учасник отримає постанову (ухвалу), він не зможе.

Тепер з'ясуємо, коли постанову (ухвалу) суду можна вважати врученою.

Відповідно до ч.6 ст. 251 КАС днем вручення судового рішення є день, коли:
- воно вручене під розписку;
- суд отримав повідомлення про доставлення копії на офіційну електронну адресу особи;
- у повтовому повідомленні проставлено відмітки про його вручення;
- у поштовому повідомленні проставлено відмітки про відмову отримати копію чи про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування, що зареєстровані у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила іншої адреси.

Таким чином, підставою для повернення справи до суду першої інстанції для секретаря судового засідання буде отримання підтвердження про вручення постанови (ухвали) учасниками справи.

Підсумовуючи, виокреслимо два ключові аспекти, які мають бути дотримані при виконанні вимог чт. 326 КАС. Перший - наявність підтвердження про вручення постанови (ухвали) учасниками справи, другий - повернення справи в п'ятиденний термін.

Закон і бізнес


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Я патологически не могу платить налоги и отдавать государству свои деньги.
Джон Гришем, Роман

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio