На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Рада прийняла новий закон про фінмоніторинг: що змінилось для клієнтів банків

 6 грудня Верховна Рада в цілому підтримала законопроект №2179 щодо протидії легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом. Коли цей проект набуде чинності, зміняться деякі правила, за якими банки проводять фінмоніторинг, пише ain.ua

Що таке фінмоніторинг?

Фінмоніторинг - це ті правила і процеси, за якими банки перевіряють грошові перекази на предмет їх нелегальність. Підприємці стикаються з ним в житті, коли при перекладі великої суми грошей переклад блокують в банку (а іноді заодно блокують і карту).

Фінмоніторинг регулюється відповідним законом від 2014 року. Фактично, будь-який український банк зобов'язаний вивчати своїх клієнтів і має право відмовити в обслуговуванні, якщо клієнт не зможе пояснити походження своїх коштів і надати підтверджуючі документи.


Якщо раніше клієнт ніс відповідальність за незаконні транзакції, то з 2017 року правила поміняли і цю відповідальність несуть вже банки: окремих співробітників або цілий банк можуть штрафувати за порушення.

Навіщо приймають цей проект?

У Мінфіні відзначають, що це - частина міжнародних зобов'язань України за договором про асоціацію з ЄС. Цей проект закону адаптує українське законодавство до рекомендацій FATF та Директивам ЄС про відмивання коштів та фінансування тероризму. Це потрібно, щоб в майбутньому претендувати на членство в ЄС.


Що пропонують у законопроекті?

У проекті пропонується ризико-орієнтований підхід для банків, поштових операторів, нотаріусів, адвокатів, аудиторів та інших суб'єктів первинного фінансового моніторингу. Це означає, що підозрілих клієнтів перевірятимуть прискіпливо, а надійних менше, як зазначає Telegram-канал UATaxesYou.

При цьому, поріг обов'язкового фінмоніторингу підняли з 150 000 грн до 400 000 грн. Мається на увазі, що зазначені вище суб'єкти фінмоніторингу повинні обов'язково звітувати про такі операції Держфінмоніторингу. Залишається обов'язок повідомляти про операції, пов'язані з готівкою, переказом коштів за кордон, політично значущими особами, клієнтам з держав, які працюють «в антілегалізаціонной сфері».


Норми проекту також вводять обов'язок для платіжних систем супроводжувати грошові перекази даними про платника і одержувача. Також - забезпечувати повноту цих даних.


Про підозрілі фінансові операції, згідно з проектом, повинні тепер повідомляти не тільки зазначені вище суб'єкти первинного фінмоніторингу, а й ті, хто консультує з питань податків.

Вводиться «міжнародний інструментарій з заморожування активів», але в деталях його роботу поки не описують.

У Міністерстві фінансів підготували інфографіку про тих нововведеннях, які пропонує проект.

Протокол
юридичний інтернет-ресурс


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Когда человек хочет убить тигра, он называет это спортом; когда тигр хочет убить его самого, человек называет это кровожадностью. Разница между преступлением и правосудием ничуть не больше.
Джордж Бернард Шоу

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio