Верховна Рада скасовує для ФОП книгу обліку доходів
На враннішньому засіданні 20 ггрудня Верховна Рада прийняла за основу законопроект №2524, що стосується функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб-підприємців. Планується внести зміни в Податковий кодекс, передбачивши: 1. Відображення в е-кабінеті копій податкових повідомлень-рішень та інших документів, що направляються платнику. 2. Переписку контролюючого органу з платником податків, що подали заву про бажання отримувати документи, через електронний кабінет. 3. Скасування вимоги подавати заяву на приєднання до договору про визнання електронних документів після реєстрації або оновлення ключів кваліфікованого електронного підпису. 4. Автоматичну реєстрацію в електронному кабінеті отриманих документів від платника податків. 5. Відображення в електронному кабінеті даних відносно суми та дати узгодження грошового зобов'язання, що визначене контролюючим органом. 6. В процедурі довіри платником податків відсутності його відповідальності у випадку помилок через технічні збої в роботі електронного кабінету скасовується необхідність підтвердження технічним адміністратором або методологом факту технічного збою, методологічних або технічних помилок. 7. Скасування вимоги обов'язкової реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів та витрат. 8. Скасування книги обліку доходів для ФОП 1 і 2 групи спрощенців та 3 групи, котрі не являються платниками ПДВ. Такий платник за власним бажанням може вести книгу обліку доходів в паперовому або електронному вигляді. Штрафи за неведення або помилки в книзі доходів будуть накладатись тілки якщо такий платник повідомив про бажання вести книгу обліку доходів. 9. Із переліку функцій електронного кабінету платника податків виключаються функції, пов'язані із здійсненням митної діяльності, що обумовлено поділом податкової та митної служби України. Сайт ЛІГА.ЗАКОН
|