На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Відповідальність за не подання відомостей про КБВ юридичної особи

 В ході подання документів в рамках вищезгаданої "кампанії" слід, першочергово, звернути увагу на питання відповідальності за не подання відомостей про структуру власності та КБВ юридичної особи та подання неповних відомостей про структуру та КБВ юридичної особи у встановлений Законом строк.

Відомості про КБВ юридичної особи потрібно подати до 10 жовтня 2021. В разі подання відомостей після 10 жовтня 2021 Законом України передбачена штрафна санкція. 

По-перше, відповідальність за не подання відомостей про КБВ юридичної особи регулюють положення Кодексу про адміністративні правопорушення, а саме ст.166-11:

за приховування відомостей про КБВ, несвоєчасне чи неповне подання документів державному реєстратору штраф - від 17 тис. грн. до 51 тис. грн, застосування до керівника юридичної особи або уповноваженої особи.

За порушення вимог виявлення належності КБВ до політично значущих осіб, несвоєчасне подання інформації про фінансові операції - від 5100 грн до 34 тис. грн, застосовуються до посадовців, які здійснюють фінансовий моніторинг.

По-друге, Кримінальний кодекс України, встановив відповідальність за надання посадовими особами завідомо неправдивих відомостей про юридичну особу (підробка документів), що передбачено ст. 358 ККУ, а саме: 

підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи виготовлення підроблених документів, печаток, штампів караються штрафом до одноєї тисчі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до двох років або частина 2 ст.358 ККУ - караються штрафом до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арешт на строк від трьох до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років. 

По-третє, і на мою думку це най серйозніший вид відповідальності, в реаліях нашого часу, встановленому розділом ІV Закону України №361-ІХ "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, держаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" (далі - Закон №361), це блокування фінансових операцій юридичних осіб, заморожування активів, здійснення посилення перевірок компаній, формування переліку осіб, які здійснюють дії пов'язані з відмиванням коштів отриманих злочинним шляхом.

Враховуючи вищевикладене, посадовими та відповідальними (службовими) особами юридичних осіб потрібно здійснити певні дії для уникнення негативних наслідків пов'язані з неподанням або несвоєчасним поданням відомостей про КБВ та структуру власності юридичної особи, а саме: 

1. ознайомитись з нормативно-правовою базою, яка регулює даний вид взаємовідносин між суб'єктами господарської діяльності та суб'єктами владних повноважень;

2. розробити структуру власності юридичної особи та зазначити опис здійснення та характер вирішального впливу КБВ на діяьність юридичної особи. 


Сайт "Протокол"


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Где законы могут быть нарушены под предлогом общего спасения, там нет конституции.
Н. Мальбранш

Відгуки і рекомендації
Надія Беженар
директор ТОВ «Аудиторська компанія "Українська консалтингова група»
Не секрет, що багато в чому успіх компанії залежить від партнерських відносин. Звертаючись за правовою допомогою до фахівців Національної правової палати, ми довіряємо не лише рішення свого питання, а, в першу чергу, покладаємося на професіоналізм, гнучкий підхід до наших побажань і відповідальність у роботі.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio