«Вуличне МЕДІА» - ексклюзивний авторський проект. Призначений для роботи у виборчих кампаніях різних рівнів в міських умовах (містах і селищах міського типу). Ефективність проекту складає 5-12% «прибавки» до рейтингу.
«Вуличне МЕДІА» - новий альтернативний інформаційний канал. У жвавих місцях міст (на відкритих площах, біля станцій метро, ??біля великих торгових центрів, перехресть) розгортається мережа мобільних мультимедійних кіновідеоустановок, які демонструють аудіовізуальні матеріали:
БАЗОВИЙ ПАКЕТ:
агітаційні ролики партії чи кандидата;
висвітлення ходу роботи та підсумків партійних з'їздів і форумів підтримки кандидата;
трансляція передвиборних дебатів, інтерв'ю експертів;
щоденні новинні сюжети;
соціальна іміджева реклама;
поздоровлення від партійних лідерів, кандидатів-одномандатників неселення зі святами;
звернення відомих людей та лідерів громадської думки на підтримку партії чи кандидата;
різні передвиборні звернення керівників партії до виборців;
патріотичні або святкові видеокліпи різних груп.
Крім того, залежно від цілей і бажань Клієнта, базовий пакет може бути розширений за рахунок:
демонстрації музичних аудіо та відеокліпів, художніх фільмів інших аудіовізуальних творів, що є об'єктом авторського права;
додаткових промо-акцій;
інтерактивного телеінтервЬювання;
прямої трансляції (в разі проведення централізованої акції або великого заходу);
створення позитивної телеакціі (формат "реаліті-шоу");
відкритих і закритих показів в цільових аудиторіях (школах, лікарнях, будинках престарілих тощо, залежно від цільової аудиторії);
інших форм, що створюються під конкретну акцію.
Демонстрація агітматеріалів і кліпів супроводжується масованим вуличним промоушеном кандидата і партії: активною роздачею командою промоутерів в уніформі агітаційних друкованих матеріалів, збором підписів на підтримку будь-якої ініціативи, проведенням формують опитувань, прийомом в партію і т.д.
У місцях проведення відеопікетов можуть бути встановлені агітаційні намети, штендери, прапори. Мобільні установки можуть працювати в режимі інтерактивного телебачення, наприклад, у складі кожної мобільної бригади модератор проводить опитування-інтерв'ю населення, при цьому зображення моментально виводиться на великий екран. Крім того, можуть здійснюватися додаткові денні цільові покази: на підприємствах, в школах, дитячих садах, лікарнях, в будинках культури, будинках престарілих, ветеранських організаціях і т.п.
Режим роботи і охоплення:
- Установку обслуговують 1 куратор-керівник, 1 водій-помічник, 3-5 промоутерів.
- Проекція зображення на екран 3х4 метра ведеться за допомогою мультимедійного проектора.
- Час, необхідний на приведення обладнання у робочий стан - 30 хвилин.
- Оптимальна тривалість роботи - 4-5 годин, оптимальний час доби для роботи з 15:00 - 16:00 до 20:00 - 22:00.
СЦЕНАРІЙ ЩОДЕННОЇ РОБОТИ ПРОЕКТУ:
Шість днів на тиждень (один вихідний - неділя) вся мережа мобільних бригад кіновідео установок працюють за графіком у визначених точках міста в одному з трьох режимів:
В РЕЖИМІ АУДІОПІКЕТА, а з настанням сутінок відеопікета з можливістю роботи модератора;
РЕЖИМ "Дворові Кінопокази" у дворах житлових кварталів з можливістю проведення зустрічей з виборцями кандидата,
В РЕЖИМІ ЦІЛЬОВОГО Кінопоказу
NB: Кожна мобільна група працює автономно.
"Національна правова палата" має найпотужнішу базу мультимедійного обладнання в СНД, має можливість і досвід одночасного розгортання та експлуатації 300 мобільних установок як на території одного міста (суб'єкта), так і на території всієї держави.
ПРИКЛАДИ РОБОТИ ПРОЕКТУ "Вуличне МЕДІА" ЗА ОСТАННІЙ РІК.
ВИБОРИ В ДЕРЖАВНУ ДУМУ РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ, ЛИПЕНЬ - ГРУДЕНЬ 2007:
В липні - грудні 2007 року протягом півроку проект реалізовувався (і ще раз підтвердив свою високу ефективність) на виборах до Державної Думи Російської Федерації одночасно в 64 регіонах Росії від Калінграда до Сахаліну.
За результатами даних з 526 міських виборчих дільниць, розташованих на території Алтайського і Краснодарського країв, Ростовського, Воронезької, Новосибірської, Свердловської, Іркутської, Самарської, Читинської областей.
Результат кампанії: багато в чому завдяки проекту партія "Справедлива Росія" подолала 7% бар'єр і потрапила в Державну Думу РФ.
ВИБОРИ МЕРА м. ВЛАДИВОСТОК, БЕРЕЗЕНЬ - ТРАВЕНЬ 2008:
У березні - травні 2008 р. проект "Вуличне Медіа" був реалізований на виборах мера міста Владивосток. Було задіяно 15 мобільних установок протягом двох місяців. У результаті кандидат - замовник Ігор Пушкарьов в умовах жорсткої конкурентної боротьби виграв вибори вже в першому турі. Він високо оцінив внесок проекту в перемогу.
ВИБОРИ МЕРА м. КИЇВ, КВІТЕНЬ - ТРАВЕНЬ 2008:
У квітні - травні 2008 року на виборах мера Києва проект "Вуличне Медіа" був задіяний в кампанії кандидата від БЮТ Олександра Турчинова. До 200 установок одночасно працювало у всіх 10 адміністративних районах Києва. Олександр Турчинов зайняв друге місце, випередивши принципового суперника - Віталія Кличка.
СТРУКТУРА РОБОТИ ПРОЕКТА:
Проект виконується "під ключ". З боку замовника потрібні тільки агітаційні матеріали (ролики та АПМ). Графік роботи кожної мобільної установки і всієї мережі узгоджується з керівництвом кампанії (або відповідного підрозділу) і зв'язується з іншими агітаційними заходами.
Всю оперативну роботу по проекту, включаючи всі узгодження, веде керівник проекту та його помічники по напрямках. На кожні три - чотири мобільні установки запрошується професійний менеджер виборчих кампаній. Всі інші співробітники наймаються на місці.
ВИТРАТИ І ЕФЕКТИВНІСТЬ:
Як показують останні дослідження, середнє зростання рейтингу клієнта - 5-12%. Середні витрати на один контакт (без витрат на виробництво роликів та АПМ) становлять 0,05 - 0,1 $. Проект визнаний експертами одним з найбільш успішних за параметрами "витрати - результат".
ДОСВІД РОБОТИ:
В цілому проект "Вуличне Медіа" за час свого існування (2003 - 2008 рр..) реалізовувався понад 70 разів. Максимальна кількість одноразово охоплених роботою проекту регіонів - 64.
Проект встиг себе добре зарекомендувати в міських умовах у ряді передвиборних кампаній в різних суб'єктах Росії, України, Придністров'я, Монголії (Волгоград, Ставрополь, Саратов, Самара, Тверь, Воронеж, Пермь, Єкатеринбург, ХМАО, Омськ, Новосибірськ, Красноярський край, Іркутська область , Владивосток, Камчатка, Харків, Київ).
Досвід роботи в регіонах:
Наприклад, на виборах Міської Ради Волгограда проект працював на 3-х кандидатів. Агітацінной кампанії не велося, крім "Вуличного Медіа". Всі три кандидати перемогли.
В Іркутську, на виборах в Законодавчі збори Іркутської області у вересні - жовтні 2004 р. робота велася на партію "Батьківщина" в чотирьох містах. На деяких виборчих дільницях результати "Батьківщини" зрівнялися з результатами "Єдиної Росії" і склали 17-18% голосів виборців.
У Волгограді на виборах губернатора області після зняття з реєстрації основного кандидата, проект працював протягом 12 днів на технічного кандидата безпосередньо в місті Волгограді (20 установок одночасно). Результат перевершив всі очікування. Кандидат з практично нульової позначки набрав більше 10%.
Клієнтами проекту виступали кандидати - мажоритарники, які балотуються в містах, кандидати в голови муніципальних утворень, а також великі політичні партії: "Єдина Росія", "Справедлива Росія", "Батьківщина", "ЛДПР", "Російська партія пенсіонерів", "Блок" За союз "," Блок Юлії Тимошенко ".
РЕЖИМ ВІДЕОПІКЕТА:
Протягом дня мобільна група виїжджає з місця базування на певну заздалегідь точку роботи за графіком. Куратор мобільної групи і промоутери виконують такі дії:
Готують точку до організації відеопікета. Куратор виставляє і налаштовує апаратуру. Промоутери масовано розклеюють агітаційні плакати кандидата (партії). Розставляють прапори. На екран вивішується банер розміром 3х4 метри з логотипом кандидата.
З 16:00 - 16:30 починається аудіопікет. Серія агітаційних аудіороликів перемежовується патріотичними музичними композиціями.
З моменту настання сутінок аудіопікет перетворюється в формат відеопікета, прибирається банер і запускаються агітаційні відеоролики, документальні кіножурнали кандидата, новинні сюжети, музичні відеокліпи, інший агітаційний матеріал.
Протягом всього часу роботи відбувається роздача агітматеріалів.
Проводиться підпроект "Формуючі опитування".
Проводиться збір листів Лідеру та відгуків в рамках підпроекту "Лист Лідеру - зворотний зв'язок".
Можливий збір підписів на підтримку будь-якої ініціативи кандидата (партії) та ін.
NB: Охоплення однією установкою на місяць становить у середньому до 200 000 чоловік.
РЕЖИМ Дворовій Кінопоказ:
Куратор і промоуетри готують точку до організації відеопікета. Куратор виставляє і налаштовує апаратуру. Розставляє прапори. На екран вивешивается банер розміром 3х4 метри з логотипом кандидата (партії). Промоутери в даному житловому кварталі масовано розклеюють агітаційні плакати кандидата (партії), запрошення на зустрічі з кандидатом або Лідером партії, афіші з анонсом кінопоказу.
Промоутери здійснюють підпроект "Агітатор ОДР" (від дверей до дверей): проходять всі сусідні будинки, розповідають про соціально-культурній проект, проведеній кандидатом (партією), роздають друковану агітаційну продукцію партії, займаються ненав'язливою агітацією, запрошують на показ відеофільму у дворі, запрошують жителів на зустріч з кандидатом або довіреними особами.
Проводиться показ фільму. Перед сеансом у дворі проводиться збір підписів на підтримку будь-якої ініціативи партії.
Перед сеансом проходить проект "Зустріч" - виступ довіреної особи кандидата перед виборцями. Свої люди задають "потрібні питання".
Далі проходить трансляція агітаційного документального кіножурналу, тривалістю до 10 - 15 хвилин.
Потім транслюється новий патріотичний художній фільм з попередньо узгодженою тематикою.
Після показу запускається закріплює агітаційний ролик кандидата (партії), тривалістю до 1 хвилини.
Лунає агітаційний матеріал.
Проводиться підпроект "Формуче опитування".
Проводиться збір листів Лідеру та відгуків в рамках підпроекту "Лист Лідеру - зворотний зв'язок".
Можливий збір підписів на підтримку будь-якої ініціативи кандидата (партії) та ін.
Адрес этой страницы: http://npp.com.ua/media1.html