В консультації від 30.08.2016 ДФС роз'яснила, як здійснюється реєстрація нерпибуткових організацій та установ контролюючими органами.
Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій в Реєстр та виключення з Реєстру затвердженний постановою КМУ від 13.07.2016 № 440.
Включення неприбуткової організації в Реєстр здійснюється контролюючим органом з присвоєнням їй ознаки неприбутковості. Таку ознаку присвоює контролюючий орган за основним місцем обліку неприбуткової організації.
Для включення в Реєстр неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою 1-РН та завірені підписом керівника або представника такої організації та печаткою (за наявності) копії статутних документів організації (крім опублікованих на порталі електронних сервісів), а житлово-будівельні кооперативи - також завірені підписом керівника або представника такого кооперативу і печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію завершеного будівництвом житлового будинку і факт будівництва або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом.
Реєстраційна заява та копії вказаних документів можуть бути подані одним із способів:
- особисто керівником/представником організації або уповноваженою на те особою;
- поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;
- засобами електронного зв'язку в електронній формі із дотриманням умови відносно реєстрації електронного підпису підзвітних осіб, якщо статутні документи опубліковані на порталі електронних сервісів;
- держреєстратору як додаток до заяви про реєстрацію. Така заява в електронній формі у встановленому порядку передається адміністратором ЄДР в контролюючі органи разом з відомостями про реєстрацію створення юрособи.
Контролюючий орган може проводити перевірку відомостей, що містяться в поданих документах, також отримує доступ до статутних документів, опублікованих на порталі електронних сервісів.
За результатами розгляду заяви та документів напротязі 14 календарних днів з дня їх отримання контролюючий орган приймає рішення:
- про включення, повторне включення, відмову про включення неприбуткової організації в Реєстр;
- про виключення неприбуткової організації з Реєстру;
- про зміну ознаки неприбутковості.
Контролюючий орган відмовляє неприбутковій організації про включення в Реєстр у випадку подання неповного пакету документів, невідповідності неприбуткової організації вимогам, встановлених п. 7 Порядку. Після отримання рішення про відмову неприбуткова організація може усунути недоліки та повторно подати документи.
Сайт "ЮРЛИГА"
Адрес этой страницы: http://npp.com.ua/news/3711.html