Левова частка проекту закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами» (№2702-д) присвячена умовам розміщення рекламних носіїв. В ньому пропонується визначити навіть відстань одного бігборду від іншого залежно від їх площі.
Також не дозволятиметься оголошення рекламних повідомлень у метрополітені, аеропортах, вокзалах та транспортних засобах. Й встановлюється заборона на переобладнання автівок під пересувний рекламний щит.
Водночас, проект містить положення, що покладе
край спорам про можливість, наприклад, адвокату чи нотаріусу розмістити вивіску на будівлі, де розташований його офіс. Автори пропонують визначити, що не вважається рекламою інформація про зареєстроване найменування особи та її діяльність, сукупність товарів, знаки для товарів і послуг, а також контактні дані, години роботи, що відображена на вивісці, якою позначається приміщення, де особа провадить свою діяльність.
На такій табличці можна буде вказати номер приміщення, поверх, а також вказати напрямок руху до такого місця. Але не більше.
Щоправда, аби розмістити таку вивіску на зовнішніх поверхнях будівель доведеться отримати згоду їх власників або уповноважених ними органів відповідно до вимог закону «Про регулювання містобудівної діяльності». Тобто самовільно прикрутити таку табличку не можна. Та й не виключно, що за оренду частини стіни можуть зажадати оплату. Адже у проекті не вказується про безоплатність розміщення такої вивіски.
Закон і бізнес
Адрес этой страницы: http://npp.com.ua/news/3899.html